1403/01/30 05:26


300700
تاریخ انتشار: 1399/03/19 14:58
19 خرداد ماه 99 /
مبتلایان جدید سه بیمار مرد و دو بیمار زن در شهرستان لنده، 9 بیمار مرد و یازده بیمار زن در شهرستان بویراحمد، یک بیمار مرد و دو بیمار زن در شهرستان کهگیلویه و هفت بیمار زن و هشت بیمار مرد در شهرستان گچساران می باشند.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج آخرین آمار مبتلایان به کرونا ویروس در نوزدهمین روز از خرداد ماه 99 را در استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد.

دکتر پرویز یزدان پناه گفت: از 186 مورد جواب دریافتی از آزمایشگاه یاسوج، 43 مورد مثبت گزارش شده است.
وی ابراز داشت: با احتساب آمار جدید امروز، شمار مبتلایان به کرونای استان به 871 بیمار رسید که مبتلایان جدید سه بیمار مرد و دو بیمار زن در شهرستان لنده، 9 بیمار مرد و یازده بیمار زن در شهرستان بویراحمد، یک بیمار مرد و دو بیمار زن در شهرستان کهگیلویه و هفت بیمار زن و هشت بیمار مرد در شهرستان گچساران می باشند.
دکتر یزدانپناه یادآور شد: 37 بیمار سابقه تماس با مورد مثبت خانواده داشته و یک بیمار هیچگونه تماسی با مورد مثبت نداشته، یک بیمار سابقه مسافرت به شیراز، یک نفر سابقه سفر به ماهشهر، دو نفر سابقه مسافرت به اهواز و یک بیمار سابقه سفر به بوشهر را داشته است.
دبیر ستاد استانی کرونا در ادامه با اشاره به برگزاری نماز جمعه در استان، خاطر نشان کرد: مردم توجه داشته باشند که توزیع نذورات ممنوع بوده و کلیه نمازگزاران وسایلی چون مهر و تسبیح شخصی خود را به همراه داشته باشند.
وی اذعان داشت: در مصلاها و مساجد وسایل مشترکی بین افراد توزیع نخواهد شد و پس از پایان نماز نیز خادمین باید محیط و وسایل مورد استفاده را ضدعفونی نمایند.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: مردم فکر نکنند وضعیت عادی است و خطری وجود ندارد. ممکن است با یک جرقه و بی دقتی کوچک، جمعیت وسیعی در آتش کرونا بسوزند.


بیشتر بخوانید :



Copy Right 2013 Artmis.ORG