1403/01/09 15:22


300743
تاریخ انتشار: 1399/03/22 04:21
نماینده بهبهان و آغاجاری در دیدار با محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی بر لزوم تسریع در انجام پروژه های جاده مواصلاتی بهبهان رامهرمز ، بهبهان خیراباد،بهبهان آغاجاری ، بهبهان زیدون و آغاجاری امیدیه تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان؛ محمد طلا مظلومی نماینده بهبهان و آغاجاری دردیدار با محمد اسلامی  وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت:این دیدار به منظور بررسی  و پیگیری مشکلات حوزه انتخابیه در بحث راه و مسکن صورت گرفت.


وی با بیان مشکلات حوزه انتخابیه بر لزوم تسریع در انجام پروژه های جاده مواصلاتی بهبهان رامهرمز ، بهبهان خیراباد،بهبهان آغاجاری ، بهبهان زیدون و آغاجاری امیدیه تاکید کردا
نماینده بهبهان و آغاجاری در مجلس شورای اسلامی با توجه به اهمیت جاده های روستای و برقراری زیر ساخت لازم برای ارتباط به شهرستان بیان کرد: باید مقدمات لازم جهت بهسازی و تعریض جاده های روستای انجام شود.
وی تصریح کرد:  متاسفانه در بهبهان زمین خواری مشکلات عدیده ای را برای مردم به وجود آورده ،که لازم است اقدامات پیشگیرانه تشدید یابد.
مظلومی با تشریح موقعیت  بهبهان و آغاجاری از لحاظ ترانزیتی و جاده های پر تردد عنوان کرد: بالا بردن ضریب ایمنی از لحاظ روشنایی و نصب گارد ریل جهت جلو گیری از حوادث احتمالی نیازهای اولیه راهسازی در این منطقه است که باید فورا به آن اهتمام جدی داشت.
نماینده بهبهان و آغاجاری با اشاره به وضعیت کم برخورداری شهرستان آغاجاری ادامه داد: مشکل ابطال زمین های واگذار شده تعاونی برق به مردم، با رایزنی و موافقت وزیر متبوع زمین های مذکور به مردم مجدد واگذر می شود.
در ادامه این دیدار نماینده بهبهان و آغاجاری به جهت تعریض جاده های شهر منصوریه و تکمیل اعتبار جاده منصوریه به کارخانه سیمان را بیان کرد.
مظلومی با بیان وضعیت فرودگاه بهبهان و نیازمندی مردم به فرودگاه جهت تسریع در صدور مجوزات و تامین اعتبارات لازم، خواستار پیگیری ویژه تا حصول نتیجه شد.
در پایان این دیدار، اسلامی وزیر راه و شهرسازی با اشاره به جایگاه شهرستان بهبهان در بحث راههای مواصلاتی بیان داشت نگاه ویژه این وزارتخانه به رفع مشکلات مرتبط با آن، به برخی کمبودهای اعتباری در این حوزه اشاره کرد و قول داد تا این وزارتخانه در تخصیص منابع سال 99 نگاه ویژه‌ای به شهرستان بهبهان داشته باشد.

خبرنگار/ابوالفضل آغاجری


بیشتر بخوانید :



Copy Right 2013 Artmis.ORG