1403/01/09 21:45


301150
تاریخ انتشار: 1399/05/19 22:22
واکنش به اظهارات رییس دفتر تاجگردون؛
جناب دشتی! چرا درزمان تصویب استفساریه ماده واحده قانون ممنوعیت به کار گیری بازنشستگان درجلسه علنی مجلس که یکی از مهمترین اهدافش حذف آقای مهندس افشانی از سمت شهرداری تهران بود چگونه آقای تاجگردون برای دفاع از فرزند شایسته دیارمان درمجلس حضور نداشت

پایگاه خبری عصرجهان؛ متن دریافتی-بعد از اظهارات رئیس دفتر تاجگردون در باره کفالت حوزه انتخابیه گچساران و باشت توسط سید محمد موحد، یاسر فاضل منش در مطلبی آورده است.


جناب دشتی رئیس دفتر جناب آقای تاجگردون نماینده پیشین مردم محترم گچساران وباشت.
برخلاف نظر بعضی دوستان وقتی عروس حجله نشین کلام شما ازمستوری به درآمدومشتی بی مبالاتی اخلاقی را به قطار نشاند اصلاً شگفت زده نشدم.
زهی تأسف که محاق کوته نظری‌ها و غوغا گری های عوام فریبانه به منصه ظهور نشست تاداس مه نورا امحا نماید.
جناب دشتی لازم است بدانید ابتلای اقای موحد به بیماری کرونا مانند بسیاری از مسؤلین نظام از مصادر رسمی جمهوری اسلامی مانند دانشگاه علوم پزشکی و سایت خانه ملت به صورت رسمی و مستدل اعلام گردید و این سوء برداشت شما چیزی جز غرض و مرض سیاسی نیست و حقا که نزد اهل ادب ژاژ خاییدن است.
جناب دشتی حال که ناله وامصیبتای جنابعالی از عدم دفاع از فرزندان شایسته دیارمان گوش فلک را کر کرده است خوب بود به قول اقای فردوسی پور یک فلاش بک می‌زدی و گذشته نه چندان دور را می‌دیدی که درزمان تصویب استفساریه ماده واحده قانون ممنوعیت به کار گیری بازنشستگان درجلسه علنی مجلس که یکی از مهمترین اهدافش حذف آقای مهندس افشانی از سمت شهرداری تهران بود چگونه آقای تاجگردون برای دفاع از فرزند شایسته دیارمان درمجلس حضور نداشت درصورت صحت ادعایتان نیمی مرا ادب کن و نیمی غلام را.
درمورد مطلب مطروحه دیگرتان که فرمودید آقای موحد تقاضای حضانت از طفل صغیر گچساران وباشت را نموده است کاشکی اطلاعات صحیح را کسب می‌نمودید تا اینچنین برآشفته نمی‌شدید ومضحکه اهل خرد قرار نمی‌گرفتید وبایدعرض کنم که اولاً
شیردلانند دراین مرغزار
بگذروپیشانی شیران مخار
و دوماً که هیئت رئیسه مجلس از ایشان خواستند که تا احراز کرسی نمایندگی توسط فردی صالح  حضانت این طفل صغیر را عهده دار شوند که آقای موحدبه دلیل حجم بالای کارهای عقب افتاده چند سال گذشته حوزه انتخابیه‌اش از پذیرش تقاضای هیئت رئیسه مجلس استنکاف نمودند وعطایش را به لقایش بخشیدند.
جناب دشتی حضرت آقای موحد دستمال تمیز وطبیب حاذقی برای حوزه انتخابیه‌اش می باشندوشما بهتراست دنبال دستمال تمیز دیگری بگردید تاشیشه های کثیفتان را تمیز نماید
جناب دشتی
بایدت اول ادب اندوختن
پس دگران را ادب آموخت




Copy Right 2013 Artmis.ORG