1403/01/31 21:10


301196
تاریخ انتشار: 1399/05/23 16:51
یادداشت│حمدالله مبشری
برخی از تحلیل گران با ساده انگاری میگویند امثال لاریجانی و یا هرچهره مثل ایشان اقبال مردمی ندارد

مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
پایگاه خبری عصرجهان؛ حمدالله مبشری
مردانی که همواره با شگردهایی خاص مردم را از اقبال به تندروها و جنگ طلبان و شعارهای حواشی، حماسه های غیرمنتظره ای خلق میکنند! و در تنوع گفتار و رفتار یدطولای دارند انها به استناد بر کهنه شعارهای تاریخی تی ساعت بر افکار عمومی غالب و رقیب را از میدان به در میکند. و با تاکتیک های خاص بیش از چند دهه بر این کشور حاکم شدند!! بنابراین برایشان دشوار است که قدرت را از دست دهند!
صد البته آنها شانس آوردند که رقبای عجولی دارند و افتخار پیروی ابوذر را دارند و سلمان فارسی را بکل فراموش کردند! غافلند که سازمان مافیایی فراماسون در قالب ملاء و مترف برای پیروزی در انتخابات 1400 و کامل کردن پازل خود به روش های ذیل نیازمند و از مدتها کارخود را شروع کردند.!!
به کمک دگر قوای تازه نفس  و حتی برخی اپوزیسیون داخل وخارج ..؛ و تیوریسین های خاکستری؛ تحت عنوان خدمت به مردم و پایداری در مقابل دشمن داخلی و خارجی بنام مردم وبه کام  دولت خسته و فرتوت؛ تلاش میکنند تا در فرصت باقی مانده تجدید حیات سیاسی کنند و در قامت چهره‌ای جدید و اعتدالی پیروز انتخابات 1400 شوند!! آنها همیشه تازه نفس و در آماده باش هستند.
 باافزایش حقوق مستخدمین، وعده یکسان سازی حقوق بازنشستگان ،راه اندازی حباب بورس, تبلیغات سهام عدالت، فروش شرکت‌های دولتی ورشد کاذب سرمایه برای سهامداری،ترمیم یارانه ها وحاملهای انرژی و این اواخر فروش نفت به ملت و... سعی دارند افکار عمومی رابه سمت خود جلب ورای مردم را بدست آورند.
مذاکره پشت پرده با غرب و کلیه هم پیمانان خود با شعار رفع تعدی و هراس از جنگ طلبان تند رو؛ و...::در این پروسه احتمال اتفاقات زیر دور از انتطارنیست! رفع تحریمهای موقتی؛ ورود به بازار خرید نفت؛ سرازیر شدن دلارهای نفتی به ایران؛ برگشت آمریکا به برجام، و..تلاش میکنند
این اتفاقات؛قبل از انتخابات 1400عملی شود. تا در افکار عمومی اعاده حیثیت کنند و بر توانمندی خود اصرار ورزند.این پروسه از سه سال گذشته در دستور کار دولت و کلیه ی نیروهای اعتدالی قرار گرفت؛ تبلیغ پروژه احمدی نژاد هراسی و اینکه او مخالف روحانیت، مراجع تقلید، ضد ولایت فقیه و انحراف است؛ تشویق چهره‌ های اصلاح طلب برای نامزدی انتخابات؛ اختلاف بین نیروهای انقلابی و تشتت آراء انها در تعدد نامزد انتخابات، و..،از طرفی پمپاژ تبلیغات و تزریق این تفکر به جامعه و مردم که اصولگراهای تندرو و جنگ طلب --اصلاح طلبان؛ جریان احمدی نژاد؛ امتحان خود را پس دادند و کشور را با اختلاف افکنی به لبه پرتکاه بردند!!زمینه را اماده کنند تا در حذف فیزیکی(ردصلاحیت اصلاح طلبان و احمدی نژاد توسط شورای نگهبان )و حذف اصولگرایان تند رو درعدم استقبال مردمی؛ پیروزی خود راتصمین کنند؛ انها با شعار نجات ایران دوری از تنش جهانی و رسیدن به آرامش داخلی؛ جریانهای درون نظام را ضربه فنی میکنند! تاهمچنان چنگال اختاپوسی خود را در شکل ملاء و مترف حفظ کنند!!چنانچه بیش از سه دهه آب، خاک، ثروت مناصب حکومت و..را به همین روشها تصاحب کردند!
پروژه بعدی در تکمیل پازل تکنوکرات های اعتدالی؛ بسیح تمام نیروهای است که به هر نحوی در حاکمیت به مشکل برخورد کردند؛ این تلاش میتواند در سطوح وسیع، در همه لایه های اجتماعی و سیاسی پوشش ایجاد کند. برای نمونه 130 نماینده مجلس که رد صلاحیت شدند؛در دستور کار آنها قرارگرفت و....! متاسفانه برخی از  تحلیل گران با ساده انگاری میگویند امثال لاریجانی و یا هرچهره مثل ایشان اقبال مردمی ندارد، همان تحلیل های آبکی که اظهار داشتند حسن روحانی در تمام نظر سنجی ها فقط چهار درصد اقبال مردمی دارند!!دیدیم که همان چهار درصدی در معادلات پیش آمده؛شدمنتخب مردم!! فلذا اینکه بگویند فلان اعتدالی اقبال مردمی ندارند! خطای استراتژی است؛ به نطرمیرسد امثال لاریجانی با کهنه تجربه های که دارد بهتر از حسن روحانی یک جمعبندی حماسی ایجاد میکند!!
در نتیجه: تجربه ثابت کرد که جریان اشرافی به راحتی میتواند در بسیج آراء قاطبه مردم در پوشش حمایت‌ کهنه  افسران جنگ نرم مثل: خاتمی ها هاشمی ها، ناطق، حسنین( حسن روحانی- حسن خمینی) موسوی-کروبی اصولگرایان معامله گر؛ و حمایت خیلی از بیوت مراجع تقلید، و حتی امنیتی ها(به شرطها و شروطها)را به صحنه آورد و اقبال مردمی خود را بالا ببرد؛ از طرفی  آراء خاکستری؛ ارازل، اوباش، ضد انقلاب، سلطنت طلب و تمام ردصلاحیت شدگان سنوات گذشته را پوشش میدهند!
تلخترین حیلت سیاسی  این جماعت سنگر گرفت پشت ولایت فقیه و ولایتمداری است که مسبوق به سابقه میباشد!ملت ایران : به هوش باشید که جریان ملاء و مترف سابقه چند هزارساله و ریشه اصلی آنها تفکر فراماسون میباشد؛ آنها سعی دارند با استحاله نظام و مصادره رای مردم، راه امام و شهدا را کم رنگ و به ریش ملت ایران و مستضعفان عالم بخندند1400سالی سرنوشت ساز است!    




Copy Right 2013 Artmis.ORG