1403/02/04 15:06


301271
تاریخ انتشار: 1399/06/02 21:42
مهمترین وظیفه و تعهد ما این است که پاسدار خون شهیدان و تداوم بخش راه آنان باشیم.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، به مناسبت گرامی داشت هفته دولت، گلزار شهدای شهر یاسوج توسط استاندار کهگیلویه و بویراحمد، معاونان استاندار و شورای اداری استان گلباران شد.


در این آئین استاندار،نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج، اعضای شورای تامین و اعضای شورای اداری حضور داشتند و با اهداء گل به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند.
حسین کلانتری با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان دولت رجایی و باهنر تصریح کرد: هفته دولت فرصتی ارزشمند برای تجدید پیمان با شهدا و امام شهدا است که هدفمند تر در مسیر آنان گام برداریم و خادم مردم باشیم.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد اظهار داشت: مهمترین وظیفه و تعهد ما این است که پاسدار خون شهیدان و تداوم بخش راه آنان باشیم.
کلانتری از نگاه ویژه دولت نسبت به استان خبر داد و گفت: در مواردی دست نوشته‌ هایی از رئیس‌ جمهور برای پیگیری و کمک ویژه به استان دارم که نشان می ‌دهد استان تا چه اندازه برای دولتمردان نظام جمهوری اسلامی مهم بوده و دارای جایگاه ویژه است.
وی به برخی اقدامات مهم دولت در حوزه‌های مختلف از جمله عمرانی در استان اشاره و تاکید کرد: همه باید دست در دست هم دهیم و برای عبور از محرومیت و رسیدن به توسعه در استان تلاش کرده و با برادری و همدلی برای رفع مشکلات مردم گام برداریم.
استاندار در بخش دیگری از سخنانش از حسن توجه و حمایت های نماینده ولی فقیه تقدیر و تشکر کرد و گفت: حمایت های وی و تعامل شورای تامین موجب دلگرمی و توسعه استان می شود.
کلانتری با بیان اینکه دشمنان به دنبال ناامید کردن مردم نسبت به نظام و انقلاب هستند، اظهار داشت: مسئولان باید دستاوردهای نظام را از طریق رسانه ها به مردم اطلاع رسانی کنند.




Copy Right 2013 Artmis.ORG