1403/02/04 16:24


301389
تاریخ انتشار: 1399/06/22 01:16
قرارداد هافبک خوش تکنیک فولادخوزستان برای دو فصل دیگر تمدید خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر جهان از باشگاه فولاد خوزستان، طبق توافق باشگاه فولادخوزستان و باشگاه کیپ تاون آفریقای جنوبی، قرارداد آیاندا پاتوسی هافبک آفریقایی و با تکنیک تیم فوتبال فولادخوزستان به مدت دو فصل دیگر تمدید خواهد شد تا وی شاگرد نکونام در لیگ بیستم در تیم فولاد باشد.
گفتنی است قرارداد پاتوسی با فولاد به صورت دائمی خواهد بود.
پاتوسی از بازیکنان اصلی فولاد در لیگ نوزدهم بود که تاثیر زیادی در موفقیت فولاد داشت. فولادمردان با کسب رتبه سوم در لیگ برتر موفق شدند تا سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنند.



قرارداد آقای گل فولادی‌ها تمدید شد

بنا به گزارش دیگری لوسیانو پریرا مهاجم برزیلی و گلزن تیم فوتبال فولادخوزستان پس از جلسه با سعید آذری مدیرعامل باشگاه قرارداد خود را برای یک سال دیگر تمدید کرد تا شاگرد نکونام در لیگ بیستم در تیم فولاد باشد. پریرا بهترین گلزن تاریخ باشگاه فولاد است و با ۸۱ گل در رده دوم بهترین گلزنان خارجی تاریخ لیگ‌برتر قرار دارد.
لوسیانو پریرا از بازیکنان اصلی فولاد در لیگ نوزدهم بود که تاثیر زیادی در موفقیت فولاد داشت. فولادمردان با کسب رتبه سوم در لیگ برتر موفق شدند تا سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنند.

تمدید قرارداد احمدزاده با فولاد

سایت باشگاه فولاد خوزستان نوشت: فرشاد احمدزاده وینگر خوش تکنیک و با اخلاق تیم فوتبال فولادخوزستان پس از جلسه با سعید آذری مدیرعامل باشگاه قرارداد خود را برای یک سال دیگر تمدید کرد تا شاگرد نکونام در لیگ بیستم در تیم فولاد باشد.
احمدزاده از بازیکنان اصلی فولاد در لیگ نوزدهم بود که تاثیر زیادی در موفقیت فولاد داشت. فولادمردان با کسب رتبه سوم در لیگ برتر موفق شدند تا سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنند.



شروین بزرگ شاگرد نکونام شد

به گزارش دریافتی پایگاه خبری عصر جهان حاکی از انست که سایت باشگاه فولاد خوزستان، شروین بزرگ مهاجم گلزن فصل قبل تیم مس کرمان پس از جلسه با سعید آذری مدیرعامل فولاد، با عقد قرارداد یکساله به جمع شاگردان جواد نکونام اضافه شد تا در لیگ بیستم پیراهن فولادخوزستان را برتن کند.
وی سابقه بازی در تیم‌های ماشین‌سازی و داماش را در کارنامه دارد.
پیش از این قرارداد لوسیانو پریرا، وحید حیدریه، محمد قاسمی نژاد و محمد آبشک از بازیکنان اصلی فصل قبل فولاد تمدید شده بود.


بیشتر بخوانید :



Copy Right 2013 Artmis.ORG