1403/01/09 20:56


301394
تاریخ انتشار: 1399/06/22 01:42
اختلاف دو برادر در شهر صدرا منجر به آتش سوزی منزل و مجروح شدن دو نفر شد.

عصرجهان-بیژن کشاورز با اعلام خبر پیگیری جدی قضایی برای دستگیری عامل آتش زدن منزل در شهر صدرا و ضمن اشاره به اینکه علت آتش سوزی اختلاف دو برادر درخصوص آپارتمان متعلق به متهم و محل سکونت مصدوم بوده است، گفت: پس از بالا گرفتن اختلاف طرفین، یکی از دو برادر به منزل برادر دیگرش مراجعه کرده و ضمن پاشیدن مواد آتش زا بر روی برادر خوداقدام به آتش زدن منزل وبرادر خود می‌نماید که در پی این اقدام دو نفر به شدت مجروح و راهی بیمارستان می‌شوند.
به گزارش میزان، معاون دادستان و سرپرست دادسرای جنایی و جرائم امنیتی شیراز افزود: ضمن تشکیل پرونده قضایی دستورات ویژه‌ای به منظور دستگیری عامل آتش سوزی انجام شده است و اقدامات اولیه در جهت شناسایی محل اختفای وی از سوی اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی فارس صورت گرفته است.
وی بیان داشت: مصدومان جهت درمان در بیمارستان به سر می‌برند که یکی از آنان دچار ٥٧ درصد و دیگر مصدوم حادثه نیز دچار ۲۵درصد سوختگی شده اند.
معاون دادستان عمومی و انقلاب شیراز با بیان اینکه از این حادثه فیلمی در فضای مجازی منتشر شده است گفت: این فیلم باعث برانگیخته شدن احساسات مردم و تقاضای عمومی جهت دستگیری هر چه سریع‌تر و مجازات عامل حادثه شده است.
گفتنی است شهر صدرا از شهر‌های اقماری شیراز می‌باشد که در ٥ کیلومتری غرب شیراز واقع شده است.




Copy Right 2013 Artmis.ORG