1403/01/31 05:28


301420
تاریخ انتشار: 1399/06/25 00:10
در نشست بررسی مشکلات بخش جایزان با حضور استاندار و رئیس سازمان برنامه و بودجه عنوان شد؛
مشکلات بخش جایزان از توابع شهرستان امیدیه در نشستی با حضور استاندار خوزستان و مسئولان دستگاه های اجرایی مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان نشست بررسی مشکلات بخش جایزان شهرستان امیدیه روز دوشنبه ۲۴ شهریورماه به ریاست غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان و با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه استان، فرماندار امیدیه، امام جمعه بخش جایزان و جمعی از مسئولان برگزار شد.


پس از طرح مهمترین مشکلات بخش جایزان از سوی فرماندار امیدیه و امام جمعه این بخش مدیران دستگاه های اجرایی به بیان توضیحاتی در خصوص این مشکلات پرداختند.
استاندار خوزستان در پایان این نشست گفت: خوشبختانه با ساخت سد و ایجاد بستر برای آبیاری مدرن کشاورزی نظام جمهوری اسلامی خدمات خوبی به بخش جایزان امیدیه داشته است و این بخش رشد قابل ملاحظه ای داشته است.
وی افزود: در عین حال همچنان پتانسیل و ظرفیت خالی در این بخش وجود دارد و شرکت نفت هم کمک هایی داشته است با این وجود انتظار به حق مردم بیش از این است.
شریعتی اظهار داشت: انشالله برای تکمیل جاده جایزان پیگیری میشود تا زودتر پروژه به انجام برسد. همچنین تلاش خواهد شد زمین های ورزشی چمن مصنوعی و لوازم ورزشی در اختیار دانش آموزان جایزان قرار گیرد.
استاندار خوزستان بیان کرد: پیگیری های لازم صورت گیرد تا چاه های آب جهت بخش جایزان در مدار قرار گیرد البته هم اکنون نیز یک چاه در مدار بهره برداری در این بخش قرار گیرد.
شریعتی عنوان کرد: قبل از مهرماه تجهیز مدارس و تامین تجهیزات آموزشی در بخش جایزان انجام شود تا فضای آموزشی جهت تحصیل دانش آموزاهن جایزان بهبود یابد.
استاندار خوزستان گفت: یک سالن بدون استفاده در بخش جایزان متعلق به فنی و حرفه ای بدون بهره وری رها شده است که مدیرکل بازرسی استانداری خوزستان این موضوع را بررسی خواهد کرد.
شریعتی بیان کرد: در رابطه با کمک به شهرداری جایزان نیز سازمان برنامه و بودجه بررسی نماید و جهت تکمیل دو پروژه عمده شهرداری کمک هایی صورت گیرد.

برچسب ها:
جایزان ؛

بیشتر بخوانید :



Copy Right 2013 Artmis.ORG