1403/01/09 15:34


301611
تاریخ انتشار: 1399/07/23 11:31
اینجانب، بازگشت مظلومانه اماافتخارآفرین پیکر مطهر و جاودانه ی دانش آموز شهید علی چمبری که پس از سی و هفت سال فراق، درغیاب پدر و مادرش که آرزوی بازگشت پیکر مطهر فرزند خود را داشته اند، به مردم و خانواده صبوراین شهید سرافراز تبریک و تسلیت عرض نمود

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پی کشف و شناسایی پیکر مطهر شهید علی چمبری بعد از ۳۷ سال پیام تسلیتی صادر کردند.
متن این پیام به شرح ذیل است •
•بسم رب الشهداء و الصديقين•
بسم رب‌الشهداء والصدیقین
وَ الَّذینَ قُتِلُوا فی‏ سَبیلِ اللَّهِ فَلَنْ یُضِلَّ أَعْمالَهُمْ. سَیَهْدیهِمْ وَ یُصْلِحُ بالَهُمْ. وَ یُدْخِلُهُمُ الْجَنَّةَ عَرَّفَها
عزت و سربلندی ایران اسلامی، مرهون مجاهدت‌ و ایثار عزیزانی است که جان شیرین خود را در طبق اخلاص نهاده و برای پاسداری از ارزشهای اسلامی و حفظ کشورتمام قددرمقابل دشمنان ایران عزیزایستادگی کردند.
پرواضح است که تاپای جان ایستادن هنر مردان خداست
اینجانب، بازگشت مظلومانه اماافتخارآفرین پیکر مطهر و جاودانه ی دانش آموز شهید علی چمبری که پس از سی و هفت سال فراق، درغیاب پدر و مادرش که آرزوی بازگشت پیکر مطهر فرزند خود را داشته اند، به مردم شریف،شجاع  ،انقلابی وولایتمدار استان کهگیلویه و بویراحمد بویژه مردم غیور و شهید پرور شهرستان بهمئی و خانواده صبوراین شهید سرافراز تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند قادر و متعال برای آن عزیز سفر کرده محشور شدن با شهدای مظلوم کربلای حسینی و برای خاندان مکرم اجر جزیل مسئلت دارم.
حسین کلانتری
 استاندار
----------
شایان ذکر است "شهید علی چمبری" متولد روستای چم شهرو از توابع حوزه کت بخش مرکزی شهرستان بهمئی استان کهگیلویه و بویراحمد است و پدر و مادر شهید بعد از سال ها چشم انتظاری دیده از جهان فروبستند.
"شهید علی چمبری" فرزند علی‌حسین، متولد ۱۳۴۲/۰۳/۰۹، اعزامی از بهبهان، در تاریخ ۱۳۶۲/۱۲/۰۸ در عملیات خیبر در جزیره مجنون به فیض شهادت نائل آمد.




Copy Right 2013 Artmis.ORG