1403/01/10 12:57


301619
تاریخ انتشار: 1399/07/26 14:02
سخنگوی وزارت بهداشت عنوان کرد:
سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به فوت ۲۵۳ بیمار کووید۱۹، گفت: متاسفانه مجموع جان باختگان کرونا در کشور از ۳۰ هزار نفر فراتر رفت.
به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از وبدا، دکتر سیما سادات لاری در ارتباط زنده با شبکه خبر اظهار داشت: از دیروز تا امروز ۲۶ مهر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۴ هزار و ۱۰۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۷۷۹ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵۲۶ هزار و ۴۹۰ نفر رسید.
 
وی افزود: خوشبختانه تا کنون ۴۲۳ هزار و ۹۲۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند اما هنوز چهار هزار و ۷۲۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.
به گفته معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت تا کنون چهار میلیون و ۴۸۲ هزار و ۲۶۳ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: استانهای تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز و استانهای هرمزگان، فارس و گلستان نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.




Copy Right 2013 Artmis.ORG