1403/02/05 10:27


301651
تاریخ انتشار: 1399/08/01 21:16
از تعداد 12 معلمی که از یاسوج به سی‌سخت عزیمت می‌کنند 9 نفر از آن‌ها دچار کرونا شده‌‌اند و در سی‌سخت مرکز شهرستان وضعیت ابتلای معلمان خوب نیست و در پاتاوه بیشتر دانش‌آموزان در معرض کرونا قرار دارند.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، هادی زارع‌پور در نشست ستاد کرونای استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: کمترین خطر ابتلا به کرونا در مدارس استان وجود دارد چرا که تنها 3 تا 4 درصد به مدارس مراجعه ضروری دارند.

وی همچنین در پاسخ به سوال یکی از اعضای ستاد کرونا مبنی بر حضور الزامی معلمین در مدارس هم گفت: سخت‌گیری برای حضور معلمین در مدارس نداریم اما بنا به دستورالعمل ستاد کرونای کشور مدارس باز بوده و مدیر و معاونین در مدارس حضور دارند.
در ادامه ظفر پریسای مسوول شبکه بهداشت و درمان شهرستان دنا گفت: تعداد دانش‌آموزان مبتلا به کرونا از 16 نفر به 35 نفر رسیده چرا که نظارت بر کار مدارس بسیار کمرنگ شده است.
وی با بیان این که وضعیت مدارس بخش پاتاوه از توابع شهرستان دنا خوب نیست افزود: بالای 80 درصد مدارس پاتاوه نمره ارزیابی زیر 40 گرفته‌‌اند.
این مسوول اضافه کرد که از تعداد 12 معلمی که از یاسوج به سی‌سخت عزیمت می‌کنند 9 نفر از آن‌ها دچار کرونا شده‌‌اند و در سی‌سخت مرکز شهرستان وضعیت ابتلای معلمان خوب نیست و در پاتاوه بیشتر دانش‌آموزان در معرض کرونا قرار دارند.
م/فارس




Copy Right 2013 Artmis.ORG