1403/01/10 03:28


301665
تاریخ انتشار: 1399/08/02 14:20
جدیدترین آمار ابتلا و فوت ناشی از کرونا در کشور اعلام شد؛
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز ۲ آبان ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۶ هزار و ۱۳۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۲۱۴ نفر از آنها بستری شدند.
به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از وبدا، دکتر سیما سادات لاری با بیان این مطلب افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵۵۶ هزار و ۸۹۱ نفر رسید.
 
وی گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۳۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۳۱ هزار و ۹۸۵ نفر رسید.
دکتر لاری با بیان اینکه خوشبختانه تا کنون ۴۴۶ هزار و ۶۸۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند، عنوان کرد: ۴۹۳۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.
وی گفت: تاکنون چهار میلیون و ۶۵۸ هزار و ۷۲۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.
به گفته سخنگوی وزارت بهداشت، استانهای تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز ‌و استانهای هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.



Copy Right 2013 Artmis.ORG