1403/01/10 14:39


301855
تاریخ انتشار: 1399/09/04 00:14
طی حکمی از سوی تاج الدینی مدیر کل جهاد کشاورزی استان، سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان گچساران منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر جهان،طی حکمی از سوی الیاس تاج الدینی مدیر کل جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد،لیلا عطا زاده به عنوان سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان گچساران منصوب شد.عطا زاده جایگزین پورالحسینی شد.مراسم تودیع و معارفه صبح امروز در فرمانداری شهرستان گچساران با حضور فرماندار برگزار شد.

سرکار خانم عطا زاده دارای مدرک کارشناسی ارشد کشاورزی با گرایش بیوتکنولوژی و دارای ۱۵ سال سابقه کار در جهاد کشاورزی شهرستان گچساران می باشد.

واکنش تاجگردون به تغییر مدیرجهاد کشاورزی گچساران

نماينده سابق گچساران و باشت نسبت به تغییر ناگهانی مدیرجهاد کشاورزی گچساران واکنش نشان داد.
غلامرضا تاجگردون در صفحه اینستاگرام خود در این خصوص نوشت: امروز مدیری سخت کوش، پاکدست، مردمی و دلسوز شهرم یعنی مهندس سیدوهاب پورالحسینی بعد از دوره ای خدمت صادقانه به عنوان مدیر جهاد کشاورزی گچساران کنار رفت و اگر چه آنانی که نتیجه ندیدن این پاکدستی و سخت کوشی را ندیدند عاقبت بخیر نخواهند شد ولی بدانند این جانباز عزیز فقط به عشق خدمت به مردم محروم و مستضعف تلاش میکرد و لاغیر.

جایگزین او نیز بانویی متخصص و پرتلاش سرکار خانم عطازاده که از تجربه بالایی برخوردار است، شد که یقین دارم ثابت خواهد کرد بانوان عزیز این خطه از سرزمین ما همچون مردان سخت کوش تلاش خواهد کرد و موفق خواهد شد.




Copy Right 2013 Artmis.ORG