1403/01/28 21:45


302057
تاریخ انتشار: 1399/10/13 23:30
استاندار خوزستان با بیان اینکه ستاد ملی مقابله با کرونا امروز خوزستان را به عنوان استانی با کمترین فوتی ناشی از ویروس کرونا اعلام کرد گفت: خوزستان هم اینک در جدول رتبه بندی کشور از نظر میزان فوتی کرونا در جایگاه آخر قرار دارد این در حالی است که هفته قبل جایگاه سوم را داشتیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان روز شنبه درحاشیه نشست ستاد مدیریت بیماری ناشی از ویروس کرونا با بیان اینکه خوزستان کاملا در وضعیت زرد کرونا قرار دارد گفت: شرایط فعلی استان ناشی از زحمات کادر درمانی، توجه مردم و همکاری همگانی است.

وی با تقدیر از کادر درمانی و تمامی دانشگاه‌های علوم پزشکی خوزستان به خاطر تلاش در مبارزه با کرونا افزود: تشخیص زود هنگام، شروع مراقبت‌ به موقع و انجام اقدام درمانی مناسب روی بیماران بستری و صرف وقت کافی برای بیماران، از جمله مواردی است که در کاهش فوتی‌های ناشی از کرونا در خوزستان تاثیر به سزایی داشته است‌.

استاندار خوزستان ادامه داد: در ۲ تا سه روز گذشته تعداد مبتلایان به کرونا در خوزستان مجدد رشد جزیی داشته لذا تقاضا داریم مردم به شدت بر مراقبت پیشگیرانه توجه لازم را داشته باشند تا روند ابتلا و بستری همچنان نزولی باشد.

وی با بیان اینکه هم اکنون خوزستان در شرایطی باثبات قرار دارد گفت: باید خطر کرونا را حس و به مردم حساسیت لازم را گوشزد کنیم تا از آغاز مجدد روند صعودی بیماری جلوگیری کنیم.

شریعتی توضیح داد: مردم فکر نکنند بیماری تمام شده است باید بیش از پیش دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا روند نزولی ادامه داشته باشد و شرایط بهبود یابد.




Copy Right 2013 Artmis.ORG