1403/01/10 01:21


302164
تاریخ انتشار: 1399/11/09 13:58
رایزنی استاندار کهگیلویه وبویراحمد با وزیر صمت:
استاندار کهگیلویه و بویراحمد، گفت: طرح اقتصاد مقاومتی با هدف ایجاد اشتغال در ۴0 روستای استان اجرا می‌ شود.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، حسین کلانتری استاندار کهگیلویه  و بویراحمد با علیرضا رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت دیدار و گفتگو کرد.

ابتدا کلانتری در این دیدار گزارشی از ظرفیت های صنعتی و معدنی استان ارائه داد.

این دیدار با هدف بررسی روند توسعه واحدهای صنعتی و معدنی و توانمندسازی و اشتغالزایی 40 روستای استان برگزار شد.

استاندار در این دیدار خواستار توسعه و تکمیل واحدهای فعال و نیمه فعال از جمله تخصیص تسهیلات مورد نیاز سیمان مارگون، تامین خوراک «وکیوم باتوم»، طرح صنعتی تولید قیر کهگیلویه، صدور مجوز تولید شمش آهن شرکت دژ سازان آریوبرزن و توسعه، راه اندازی فاز دوم کارخانه آجر دهدشت ، مشارکت بانک صنعت و معدن درکنسرسیوم تامین منابع شرکت سوخت سبز بیواتانول باشت، موضوع تنظیم بازار، حمایت وزیر به گسترش فعالیت ایدرو و ایمیدرو در استان و حمایت وزیر در توانمندسازی و اشتغال زایی در روستاها باتوجه به رونق صنایع روستایی شد.

کلانتری ضمن تقدیر از توجه ویژه وزیر صمت به استان و توجه به مناطق روستایی از حمایت های انجام شده برای انجام مطالعات و اکتشافات معدنی استان تشکر و از زحمات و پیگیری های غریب ‌پور معاون سابق وزیر نیز قدردانی کرد.

رزم حسینی وزیر صمت نیز در این دیدار بر اهمیت توجه به ظرفیت ها و قابلیت های استان در بخش های گوناگون تاکید کرد و گفت: به همه معاونت های وزارتخانه برای کمک به رونق واحدهای صنعتی و معدنی این استان ماموریت می دهم که بتوانیم از همه امکانات موجود برای کمک به توسعه و تکمیل واحدهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد استفاده کنیم.

وی عنوان کرد: برای کمک به توانمندسازی و ایجاد اشتغال متناسب با طرح های اقتصاد مقاومتی که وزارتخانه دنبال می کند به طور خاص 40 روستا در این استان را به عنوان مناطق هدف می پذیریم که با تشکیل کارگروه ویژه ای در استانداری بررسی های لازم انجام شده تا مراحل اجرایی آغاز شود.




Copy Right 2013 Artmis.ORG