1403/02/01 03:59


302194
تاریخ انتشار: 1399/11/17 02:00
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد؛
استاندار کهگیلویه و بویراحمد، گفت: خدمت به قشر محرومان به ویژه در حوزه مسکن در دولت تدبیر و امید ارتقا یافت.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، حسین کلانتری در جمع مردم روستای آب مورد از توابع بخش لوداب شهرستان بویراحمد ضمن گرامیداشت دهه فجر ، اظهار داشت: انتظار می رود رسانه ها همانگونه که مشکلات مردم را انعکاس می دهند خدمات دولت و نظام را نیز به مردم اطلاع رسانی کنند.

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه تاکنون در حوزه مسکن روستایی اقدامات مطلوبی انجام شده است، بیان کرد: ۳۵هزارمین واحد مسکن روستایی مقاوم شده در این روستا و با حضور معاون رئیس جمهور افتتاح شد.

وی‌ضمن اشاره به بازدید از ۶۰۰ واحد مسکن روستایی، اظهار داشت: پیشرفت فیزیکی این مجموعه خوب بوده و تا پایان سال تکمیل می شود.

کلانتری محرومیت کهگیلویه و بویراحمد را تاریخی دانست و افزود: خدمات جمهوری اسلامی گسترده است اما در این استان نیازها هم بسیار است.

وی با اشاره به اینکه اکنون ۱۱ بیمارستان در سطح استان وجود دارد، گفت: بیمارستان نرگسی گچساران در حال تکمیل است و بیمارستان باشت به بهره برداری خواهد رسید.

کلانتری خاطر نشان کرد: در این دولت یک و نیم برابر ۳۵ سال گذشته در حوزه مسکن خدمات ارائه شده است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته ۳ هزار واحد مسکن روستایی در استان کلنگ زنی شد، افزود: اکنون ۲۵۰۰ واحد به بهره برداری می رسد و تا پایان سال شاهد اتمام یک هزار واحد مسکن خواهیم بود.

کلانتری با اشاره به اینکه مجوز ماده ۵۶ سد سقاوه صادر شده است، بیان کرد: برای سد آبریز نیز برنامه ریزی های لازم انجام شد.

وی اظهار داشت: ۲۵۰ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار بالغ بر یک هزار و ۲۰۰میلیارد تومان در دهه فجر در این استان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

مقام عالی دولت در استان، عنوان کرد: خدمات رسانی بیشتر به مناطق محروم همواره در دستور کار نظام و دولت بوده است.




Copy Right 2013 Artmis.ORG