1403/01/29 02:21


302195
تاریخ انتشار: 1399/11/17 02:17
.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری، گفت: از مجموع ۳۲ هزار واحد مسکونی که در سال آینده برای نیازمندان احداث می شود کهگیلویه و بویراحمد سهم ویژه ای خواهد داشت.

امید معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری، اظهار داشت: در سراسر کشور پروژه های مختلفی در حوزه روستایی و مناطق محروم در دست اجرا است.

وی بیان کرد: در فرصت های پیش رو کارهای بزرگی در حوزه روستایی انجام خواهد شد.

امید با اشاره به نشست هفته گذشته دولت، اظهار داشت: در پی تصویب لایحه اصلاح و الحاق موادی به قانون تاسیس دهیاری ها هستیم.

وی افزود: به قید فوریت تصویب لایحه دهیاری ها، این لایحه اختیارات شهرداران را به دهیاران می دهد.

امید، بیان کرد: براساس این لایحه اختیارات دهیاری ها در حوزه مدیریت روستا، ساخت و سازها، تخلفات ساختمانی، عوارض محلی، بهای خدمات و جرایم مشخص می شود.

وی از بیمه تامین اجتماعی رایگان یک و نیم میلیون روستایی خبر داد و افزود: هزینه بیمه تامین اجتماعی این افراد را دولت به صورت صد درصد پرداخت می کند.

امید خاطرنشان کرد: زنان و خانواده هایی که در روستا شغل صنایع دستی دارند، به مدت یک سال بیمه تامین اجتماعی رایگان می شوند.

وی ابراز کرد: براساس برنامه ریزی های انجام شده ۳۲ هزار واحد مسکونی در سطح روستاها و مناطق محروم برای نیازمندان احداث خواهد شد.

امید خاطرنشان کرد: کهگیلویه و بویراحمد جزو استان هایی خواهد بود که از سهم بالاتری از این تعداد مسکن بهره مند می شود.




Copy Right 2013 Artmis.ORG