1403/01/31 08:14


302219
تاریخ انتشار: 1399/11/19 17:34
در دهه مبارک فجر امسال محقق شد؛
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: در ایام الله مبارک دهه فجر امسال 633 مورد جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت این نهاد اهداء شد.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، ، مراسم نمادین برنامه های کمیته امداد شهرستان چرام از جمله اهداء جهیزیه، افتتاح طرح اشتغال و سایر موارد با حضور مدیرکل کمیته امداد استان، امام جمعه چرام و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد چرام در حاشیه این مراسم، ضمن تبریک چهل‌و‌دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: دهه فجر فرصت مناسبی جهت تشریح و تبیین برنامه‌های نظام جمهوری اسلامی برای مردم است.
وی با اشاره به برنامه های اجرایی کمیته امداد در دهه فجر امسال گفت: در مجموع 633 مورد کمک جهیزیه با اعتبار چهار‌میلیارد و 319 میلیون و 500هزار تومان به نوعروسان نیازمند مددجود در ایام مبارک دهه فجر، اهداء شده‌است.
مبشری سهم جهیزیه شهرستان چرام را 50 مورد با اعتبار 400 میلیون تومان، عنوان و بیان کرد: 10 مورد جهیزیه به نمایندگی از این تعداد جهیزیه در این مراسم به نوعروسان اهداء شد.
وی از دیگر برنامه‌های اجرایی کمیته امداد چرام در دهه فجر امسال را اجرای 42 طرح اشتغال زایی برای مددجویان برشمرد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون در این شهرستان 142 طرح اشتغال‌زایی توسط مددجویان این اداره اجرا شده است.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه اشتغال‌زایی برای مددجویان یکی از رویکردهای اصلی کمیته امداد است، افزود: در این زمینه خواهان همکاری خیران و نیکوکاران و به خصوص بانکهای عامل در زمینه کمک به پرداخت تسهیلات به مددجویان و افراد نیازمند هستیم.
شایسته ذکر است، علاوه بر مراسم نمادین اجرای طرح اشتغال و اهداء جهیزیه به نوعروسان، دیدار با امام جمعه و دیدار با خانواده‌های مددجو از دیگر برنامه‌های کمیته امداد چرام در دهه مبارک فجر امسال بود.
انتهای پیام
 




Copy Right 2013 Artmis.ORG