1403/01/10 19:59


30229
تاریخ انتشار: 1395/02/12 00:17
دیدار تیم های سوسیداد و رئال مادرید لحظاتی پیش با برتری 1-0 رئال خاتمه یافت تا تک گل دقایق پایانی گرت بیل همچنان کهکشانی ها را به قهرمانی در لالیگا امیدوار نگاه دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان، رئال مادرید تیم سوم جدول لالیگا که یک امتیاز با بارسلونا و اتلتیکو مادرید فاصله داشت، به فاصله سه هفته مانده تا پایان لالیگا میهمان سوسیداد رده یازدهمی بود. کهکشانی ها بدون رونالدو و بنزما، به پیروزی بر سوسیداد نیاز مبرم داشتند تا همچنان امیدوار به قهرمانی باقی بمانند.
رئال بازی را بسیار خوب آغاز کرد و در همان دقایق اولیه روی پاس خامس به بیل و شوت پای راست این بازیکن می توانست پیش بیفت اما توپ با اختلاف اندکی به بیرون رفت. کمی بعد راموس روی یک ضربه کرنر می توانست دروازه سوسیداد را باز کند اما این بار هم توپ با اختلاف اندکی راهی اوت شد.


رئال دست بردار نبود و دو بار دیگر روی ضربات گرت بیل تا آستانه گلزنی هم پیش رفت اما کهکشانی ها روی دور شانس نبودند و فرصت ها یکی پس از دیگری با بدشانسی از دست می رفت. سوسیداد نیز در یکی دو صحنه توسط پریه تو خودی نشان داد اما نیمه اول در شرایطی بدون گل به اتمام رسید که رئالی ها ضمن کنترل توپ و میدان فرصت های بسیار بیشتری برای گلزنی داشتند ولی آنها را از دست دادند.
نیمه دوم را نیز باید به نام رئال نوشت و تقریبا در تمام طول 45 دقیقه رئال مادرید حاکم بر میدان بود. گرت بیل به سیاق نیمه اول یکی پس از دیگری فرصت های گلزنی را از دست می داد به خصوص در یک صحنه که موفق نشد از شش قدم توپ را وارد دروازه کند و مقهور واکنش استثنایی دروازه بان سوسیداد شد.


پس از هدر رفتن 4 موقعیت گل مسلم از سوی بیل، سرانجام همین بازیکن دقیقه 79 موفق شد قفل دروازه سوسیداد را  شکسته و رئال را به گل برساند. سانتر زیبای لوکاس واسکز از راست، با ضربه سر تماشایی بیل به تور نشست تا رئال مادرید در ده دقیقه پایانی، از میزبانش پیش بیفتد. این ششمین پاس گل لوکاس و نوزدهمین گل فصل گرت بیل در لالیگا بود.
تلاش سوسیداد برای جبران گل خورده نتیجه ای نداشت و رئالی ها با کنترل حریف موفق  به حفظ برتری یک گله خود شدند. با این پیروزی، رئال موقتا به صدر جدول رفت تا فشارها روی بارسلونا و اتلتیکو افزایش یابد. منبع/ورزش سه


بیشتر بخوانید :



Copy Right 2013 Artmis.ORG