1403/01/10 11:10


302304
تاریخ انتشار: 1399/12/03 10:15
بهاروند فرماندار رامهرمز: متأسفانه باید اعلام کنیم که کرونای انگلیسی وارد رامهرمز شده

فرماندار و رئیس شبکه بهداشت و درمان رامهرمز ثبت دو مورد ابتلا به کرونای جهش‌یافته در این شهرستان را تائید کردند.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، شیب تند کرونا در خوزستان ثانیه به ثانیه بیشتر می‌شود و آمار شهرهای قرمز در حال افزایش است.

در تازه‌ترین گزارشی که به دست خبرنگار ایلنا در استان خوزستان رسیده است، شرایط شهرستان رامهرمز وخیم گزارش شده و خبر از ثبت دو مورد کرونای انگلیسی در این شهر داده‌ می شود.

بهاروند فرماندار رامهرمز ضمن تائید این خبر گفت: متأسفانه باید اعلام کنیم که کرونای انگلیسی وارد رامهرمز شده و طی تماسی که دقایقی پیش با دکتر عزتی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان داشتم، وی ثبت دو مورد را تائید کرد.

در همین باره عزتی رئیس شبکه بهداشت و درمان رامهرمز، گفت: متأسفانه به یک‌باره شرایط کرونایی در این شهرستان از زرد به قرمز تغییر پیدا کرد. مشکل اینجاست که رامهرمز یک شهر تمام مهاجرپذیر بوده و شاید بالغ‌بر ۸۰ درصد مردم این شهر غیربومی هستند و مراودات بسیار نزدیکی میان مردم این شهر با مناطقی مانند باغملک، صیدون، جایزان، امیدیه، رامشیر، هفتکل و غیزانیه هر روزه دارد صورت می‌گیرد و آمار ترددهای شهرهای هم‌جوار با رامهرمز نیز بسیار زیاد است.

وی افزود: یکی از دلایل عمده این رفت‌وآمدها استفاده از امکانات خدمات درمانی در این شهر است که همین موضوع مثل یک آفت به جان ما افتاده و یکی از دردسرهای بزرگ محسوب می‌شود.

عزتی بیان داشت: متأسفانه به یک‌باره آمار افراد بستری شده‌ ما بالا رفت و شرایط را سخت کرد. به‌گونه‌ای که بالغ‌بر ۱۶۰ درصد شاید هم بیشتر شاهد رشد آنی مبتلایان بوده‌ایم و در آخرین آمار کرونایی رامهرمز متأسفانه دو مورد کرونای انگلیسی تائید گردید که میانگین سنی پایینی هم دارند. 

توضیح اینکه با توجه به‌سرعت انتشار، مناطقی مانند باغملک، صیدون و ایذه باید به‌زودی چشم‌انتظار این میهمان ناخوانده باشند

منبع:ایلنا


بیشتر بخوانید :



Copy Right 2013 Artmis.ORG