1403/01/10 10:42


302433
تاریخ انتشار: 1399/12/25 10:55
فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۱۳ نفر از عاملان اصلی نزاع دسته جمعی مسلحانه بهمن ماه سال جاری در شهرستان باشت خبر داد و گفت: ۲نفر از متهمان دستگیر شده به ۲ فقره قتل اعتراف کردند.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل اژ سایت پلیس،سردار "کیقباد مصطفایی" در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت:در پی وقوع یک فقره نزا‌ع دسته جمعی مسلحانه در بهمن ماه سال جاری بین دو طایفه بر سر اختلاف ملکی در یکی از روستاهای شهرستان باشت ۲ نفر کشته و ۱۲ نفر مجروح شدند که موضوع با هماهنگی مرجع قضائی بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی و اطلاعات و امنیت عمومی استان و شهرستان باشت قرار گرفت.

 

وی افزود: ماموران پس انجام تحقیقات پلیسی گسترده و با تلاش شبانه روزی ۱۳ نفر از عاملان اصلی نزاع دسته جمعی را شناسایی و طی چندین عملیات غافلگیرانه و ضربتی دستگیر کردند.

مصطفایی با بیان این که در این رابطه ۳ قبضه سلاح گرم کشف و ضبط شد تصریح کرد: ۲ نفر از متهمان دستگیر شده به ۲ فقره قتل عمد به وقوع پیوسته بر سر اختلاف ملکی در بهمن ماه سال جاری اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این که متهمان پس از تحقیق و بازجویی و تشکیل پرونده و بازسازی صحنه جرم با حضور دادستان و قاضی پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند،خاطرنشان کرد: پلیس با همکاری دستگاه قضائی با کسانی که بخواهند امنیت مردم را به مخاطره بیندازند، بصورت قاطع و قانونی برخورد خواهد کرد.

برچسب ها:
باشت ؛

بیشتر بخوانید :



Copy Right 2013 Artmis.ORG