1403/01/10 02:41


302665
تاریخ انتشار: 1400/02/01 22:42
رجایی: درصورتی که در این ایام واحد صنفی مجاز به فعالیت نباشد،اما همچنان به کار خود ادامه دهد به عنوان تخطی از رعایت دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا شناخته می شود و با آن واحد صنفی برخورد انجام می شود.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان باشت با اشاره به تشدید شیوع بیماری کرونا در استان و این شهرستان بر لزوم رعایت دستورالعمل‌ها و مصوبات ستاد مقابله با کرونا استان و شهرستان از سوی اصناف تاکید کرد و گفت: با اصنافی که از اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا تخطی کنند برخورد قانونی می‌شود.
سید علی حسن رجایی منفرد دادستان عمومی و انقلاب شهرستان باشت با اشاره به تشدید شیوع بیماری کرونا در استان ،اظهار کرد: در شرایط کنونی که وضعیت بیشتر شهرستان‌ها در شرایط قرمز کرونایی قرار دارد،ضروری است به منظور جلوگیری از شیوع گسترده تر بیماری دستورالعمل ها و مصوبات ستاد کرونا را جدی تر مورد توجه قرار دهیم.


وی با تاکید براینکه دستگاه قضایی شهرستان حمایت کاملی از دستورالعمل های ستاد کرونای استان وشهرستان دارد،اعلام کرد: در این راستا، غیر از مشاغل ضروری گروه یک که می توانند در شرایط قرمز کرونایی هم به فعالیت خود ادامه دهند؛ فعالیت سایر صنوف مجاز نیست.
دادستان باشت تاکید کرد: بنابراین دستگاه قضایی شهرستان به منظور اجرایی شدن مصوبات ستاد مقابله با کرونا و پیشگیری از شیوع گسترده‌تر بیماری با همکاری نمایندگان دستگاه های متولی نظارت های دقیقی بر فعالیت صنوف در پیک چهارم بیماری خواهد داشت.
وی خاطرنشان کرد: درصورتی که در این ایام واحد صنفی مجاز به فعالیت نباشد،اما همچنان به کار خود ادامه دهد به عنوان تخطی از رعایت دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا شناخته می شود و با آن واحد صنفی برخورد انجام می شود.
رجایی منفرد یادآورشد: در این ایام علاوه بر برخورد با واحدهای صنفی متخلف، طبق ماده 688 قانون مجازات اسلامی با افرادی هم که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند و سلامت مردم را خطر بیندازند، برخورد خواهیم کرد.

برچسب ها:
باشت ؛

بیشتر بخوانید :



Copy Right 2013 Artmis.ORG