1403/01/10 12:55


303784
تاریخ انتشار: 1400/07/17 23:24
یادداشت|سید یعقوب رضوی
اهمیت انتخاب متصدیان کارآمد استانداری، ادارات کل و شهرستانی برای استانی با ویژگی‌ها و اهمیت ذخایر نفت، گاز، پتروشیمی و صنایع وابسته، لازمه‌های این انتخاب را یادآور و متذکر شده است که این موضوع را مطالبه جدی به عنوان نمایندگان افکار عمومی دانسته و آن را رصد خواهد کرد.

پایگاه خبری عصرجهان؛سید یعقوب رضوی-دولت جدید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی را زمینه ساز تابش بارقه‌هایی از امید در مسیر حل مشکلات مردم دانسته و با یادآوری سطح انتظارات از دولتی که عنوان مردمی را برای خود انتخاب کرده است، با پرداختن به موضوع انتخاب مسئولان جوان انقلابی و جهادی لازمه های این انتخاب، تاکید دارد که آن سازمان«دکتر صادق خلیلیان استاندار خوزستان»، پیگیری انتخاب اوامر تحت امر بعنوان شاخصه های کارآمد، متعهد،جهادی، أرزشی و جوان انقلابی ره پویایی گام دوم انقلاب را به عنوان مطالبه جدی جامعه و افکار عمومی در خوزستان، جزو حقوق خود دانسته و آن را پایش می‌کند.
با تشکیل دولت مردمی آیت الله رئیسی که به حق طلیعه امید به حل مشکلات و تسریع روند توسعه کشور را در دل های مردم شریف و دلسوزان نظام و انقلاب خاصه استان خوزستان روشن کرده است، افکار عمومی در استان نیز منتظر تحقق و تشکیل این دولت در مقیاس استانی و جاری و ساری شدن این تفکر در جای‌جای جغرافیای پهناور خاکی و نیز محدوده مدیریت خود است.
مسلماً نخستین گام از دکتر صادق خلیلیان استاندار خوزستان در این مسیر، انتخاب افراد شایسته توانمند و آشنا به امور و در رأس شایستگی‌ها و توانمندی‌ها، برخورداری از عالی ترین مراتب تعهد به تفکر انقلابی و جهادی گام دوم انقلاب ست.
با کمال تأسف باید اذعان کرد که علی رغم همه ویژگی‌ها، پتانسیل ها و برکات ارزشمند الهی و "نیروهای انسانی متخصص، توانمند و متعهد بومی و البته جوان انقلابی"، این استان همواره قربانی کشمکش‌های سیاسی درون گروهی جناح های مختلف سیاسی، در هر دو گروه و طیف، بوده و به تعبیری دود این اختلافات و نزاع های سیاسی به چشم مردم بزرگوار و صبور این استان رفته است.
اکنون با عنایت به اینکه با اراده مردم شریف ایران فضای جدیدی با "رویکرد خدمت انقلابی و جهادی" در کل ارکان تصمیم گیری و اجرایی کشور حاکم شده، این پرسش جدی در استان خوزستان مطرح است که چرا مدعیان، با فشارهای حاشیه ای خود اجازه نمی دهند در یک فضای سرشار از سلامت، با تکیه بر معیار شایسته‌سالاری، تعهد و تخصص مسئولان این استان انتخاب شود؟!
امروز پرسش جدی از این دوستان اینست که رفتارها و فشارهای سیاسی خاص شما در بحث انتخاب متصدیان استانداری،ادارات کل و شهرستانی با کدام یک از معیارهای انقلابی‌گری و ارزشی و خدمت صادقانه به مردم همخوانی دارد؟!
به راستی رفتارها و فشارهای خاص سیاسی منفعت طلبانه گروهی که حاصل زد و بند های آنچنانی در محفل های چند نفره است، با کدام متر و میزان اندازه معیار انقلابی بودن و جهادی بودن همخوانی دارد؟!
ما به عنوان وظیفه جهادی در همین ابتدای دوره جدید از مدیریت اجرایی کشور بی پرده و بدون هیچ مصلحت اندیشی اعلام می کنیم، بر اساس منشور و بیانیه ارزشمند و راهگشای گام دوم انقلاب و منویات رهبر فرزانه و حکیم مان هیچ خط قرمزی جز أرزش‌های انقلاب و خدمت خالصانه و متعهدانه به مردم شریف که موکد منویات‌ رهبری فرزانه است، نداریم و در مقابل هر گونه انحصارطلبی منفعت طلبانه أعم از شخصی و گروهی و فشارهای این گونه جریان‌ها خواهیم ایستاد.
و ابتدای امر تذکر می دهیم و در صورت بی‌توجهی، در مراحل بعد ضمن معرفی آشکار و بیان جزئیات کامل پشت پرده این سهم خواهی ها، اجازه نمی دهیم مردم استان شاهد انحراف از انقلابی گری در فضای عطرآگین گام دوم انقلاب در این خطه باشند.
ما نیز به عنوان چشمان بیدار و محافظان حریم مقدس انقلاب، اجازه نخواهیم داد شجره طیبه انقلاب در گام دوم خود مسیری جز خدمت به مردم داشته باشد و لحظه ای از مطالبه گری آن غفلت نخواهیم کرد. منفعت خواهان محفلی و حاشیه سازهای متکی به فشار های سیاسی بدانند ما در استان «عهدی جز خدمت به خلق و تبعیت از ولایت» نداشته و نقش جانمان این خطاب عام آیه شریفه است؛
 "مَن اَوفی بعهده و اتّقی فإنَّ الله یُحبّ المتّقین" (آل عمران۷۶)

سید یعقوب رضوی

برچسب ها:
سید یعقوب رضوی ؛

بیشتر بخوانید :



Copy Right 2013 Artmis.ORG