1403/01/31 16:21


303792
تاریخ انتشار: 1400/07/18 17:15
احمدزاده: بنده با نمایندگان تعامل می‌کنم، بالاخره آنها نماینده مردم هستند. اما اختیارم را دست کسی نمی‌گذارم.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست خبری عصر امروز ( یکشنبه 18 مهر ماه 1400) استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص انتخاب مدیران آینده استان، گفت: بنده اصلاً این جمله را نگفتم که مدیران گذشته را جارو می‌کنم، این لفظ زشت را به کار نبردم. بنده، نیروهای ارزشی و مردمی، پاک دست و کسی که دولت را قبول داشته باشد، را در پست‌ها به کار می‌گیرم. مدیران آینده، باید دولت را قبول داشته باشند. مدیران جهادی و پاکدست را انتخاب می‌کنیم و کسی که به دنبال مال‌اندوزی باشد در مدیریت آینده دولت جایگاهی ندارد. کسی را می‌خواهیم که نگاه اشرافی و لوکس نداشته باشد.


کبنا به نقل از احمدزاده نوشت: می‌خواهم همه مدیران را از درون استان کهگیلویه و بویراحمد و از فرزندان همین استان انتخاب کنم به غیر از جایی که به توافق نرسیم. در خود استانداری کهگیلویه و بویراحمد افراد توانمندی حضور دارند که از آنها استفاده خواهیم کرد. از بانوان در مدیریت‌های آینده استفاده خواهیم کرد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بنده به نقد رسانه‌ها احتیاج دارم، مرا با نقدهایتان له و لورده  کنید، والله قسم شماها را نه مواخذه می‌کنم و نه از شماها شکایت خواهم کرد.
احمدزاده گفت: بنده با نمایندگان تعامل می‌کنم، بالاخره آنها نماینده مردم هستند. اما اختیارم را دست کسی نمی‌گذارم. رسانه‌ها به کمک من بیایند، جو را به سمت حواشی نبرید و لطفاً کمک کنید که برای مردم کار کنیم و اشتغال ایجاد شود.

فارس هم به نقل از استاندار نوشت: در جلسه‌ای فردی گفت نباید از نیروهای مد نظر نمایندگان استفاده کنید اما در همان جلسه از من خواستند که چند نیروی حاضر در همان جلسه را به کار بگمارم.
اختیارم دست خودم است با نمایندگان هم تعامل دارم اختیار من دست سیاسیون و نمایندگان نیست دست رئیس‌جمهور است اما بالاخره آنها هم نماینده مردم و برادران دینی ما هستند.




Copy Right 2013 Artmis.ORG