1403/01/09 21:53


303860
تاریخ انتشار: 1400/07/28 20:53
روز درخشان پزشکی استان خوزستان؛
با سخاوت و بخشش خانواده مرحوم محمد تامرادی جوان ۲۷ ساله اهل باغملک قلب ایشان به یک بیمار ۲۸ ساله ساکن شوشتر ، کبد ایشان به بیمار ۵۰ ساله ساکن اهواز و دو کلیه ایشان به بیماران ۱۸ و ۳۲ ساله ساکن شهرهای اهواز و آبادان بخشیده شد.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به دنبال اولین انجام پیوند موفقیت آمیز قلب در خوزستان اظهار داشتند: به یاری خدا و در آستانه میلاد پیامبر اعظم (ص) با تلاش کادر پزشکی عملیات پیوند قلب در بیمارستان گلستان اهواز با موفقیت انجام شد.
دکتر فرهاد ابول نژادیان ادامه داد: با سخاوت و بخشش خانواده مرحوم محمد تامرادی جوان ۲۷ ساله اهل باغملک که بعلت تصادف دچار مرگ مغزی شده بود جان دوباره ای به چهار بیمار بخشیده شد.
تصاویری از اولین پیوند موفقیت آمیز قلب در استان خوزستان


وی افزود: قلب ایشان به یک بیمار ۲۸ ساله ساکن شوشتر ، کبد ایشان به بیمار ۵۰ ساله ساکن اهواز و دو کلیه ایشان به بیماران ۱۸ و ۳۲ ساله ساکن شهرهای اهواز و آبادان پیوند زده شد. هم اکنون ۴۸ ساعت از انجام پیوندها گذشته و خوشبختانه حال تمامی بیمارانی که اعضا را دریافت کرده اند خوب و پایدار است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز ادامه داد: با انجام پیوند قلب ، استان خوزستان به جمع استان هایی پیوست که همه انواع پیوند اعضا را انجام میدهد که جا دارد این موفقیت را به کادر متخصص پزشکی استان و مردم تبریک بگوییم.

سخنان دکتر محمدعلی شیخی سرپرست تیم پیوند قلب دانشگاه علوم پزشکی اهواز در رابطه با اولین پیوند موفقیت آمیز قلب در استان خوزستان

 


دکتر ابول نژادیان در پایان گفت: با تلاش تیم های پیوند قلب، کلیه و کبد دانشگاه تاکنون ۳۹ پیوند در ۶ ماهه نخست امسال  در استان خوزستان انجام شده که یک رکورد محسوب میشود.
استاندار خوزستان در حاشیه انجام اولین پیوند موفقیت آمیز قلب در خوزستان گفت: از زحمات کادر بهداشت و درمان استان تشکر میکنیم. انجام اولین پیوند موفقیت آمیز قلب در استان خوزستان قدمی روبه رو برای توسعه پیوند اعضا در استان است و از این به بعد بیماران نیازی به اعزام به سایر استان ها ندارند




Copy Right 2013 Artmis.ORG