1403/01/09 20:19


304151
تاریخ انتشار: 1400/09/28 13:37
فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان بهمئی در پی درگذشت پدر شهید والامقام غلامیان زاده پیام تسلیتی ارسال کرد.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، سرهنگ مهدی غلامی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسبج شهرستان بهمئی طی متنی درگذشت پدر شهید والامقام غلامیان زاده را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است :

انا لله و انا الیه راجعون

خانواده محترم شهید گرانقدر غلامیان زاده

سلامٌ علیکم

پدران والامقامی که در راه رضای معبود از بهترین سرمایه‌های خویش گذشتند و فرزندان عزیز خود را در راه خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی هدیه نمودند، اسوه‌های ایثار و نمونه‌های برتر استقامت و فداکاری‌اند.

مرحوم «حاج موسی غلامیان زاده» پدر شهیدِ والامقام«نگهدار غلامیان زاده» پس از سال‌ها صبر و بردباری، ندای حق را لبیک گفت و به‌سوی معبود شتافت. به روح این سفرکرده به ملکوت و ارواح تابناک فرزند شهیدش درود می‌فرستم. به یقین ایمان و اراده راستین شهداء ریشه در اعتقادات ناب و خالصی دارد که توسط والدین گرانقدر آنان بالندگی یافته که در این میان نقش پدران ارجمند آنان در جهت تربیت اسوه‌های جهاد و مقاومت بی‌بدیل است و از دست دادن این سرمایه‌های اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بسیار غم‌انگیز است.ضمن عرض تسلیت و همدردی با شما خانواده محترم، از پروردگار متعال علو درجات برای آن عزیز سفر کرده و شکیبایی و صبر جمیل برای بازماندگان مسألت دارم. ان‌شاءالله روح بلند آن مرحوم در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان محشور و هم‌جوار گردد.

سرهنگ دوم پاسدار مهدی غلامی نژاد

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج بهمئی




Copy Right 2013 Artmis.ORG