1403/01/10 06:01


304193
تاریخ انتشار: 1400/10/07 16:54
گروه جهادی که در واقع از دل جامعه برخاسته است همواره پیش قراولان عرصه‌های جهاد و از خودگذشتگی در این منطقه ی محروم بود اما این گروه اگر چه چیزی جز آبادانی با خود به همراه نداشت با مشکلاتی نیز روبرو است که لازم است مجموعه های حمایتی از آن حمایت کنند.

جوانان همواره به عنوان مهم ترین عنصر انقلاب اسلامی مورد توجه بوده اند، مجموعه های متشکل از جوانانی مردم دوست با تفکرات و باورهای ایمانی خود به دنبال تحقق اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی است.
در سال های اخیر جوانان زیادی در قالب گروه های جهادی برای رفع محرومیت در جامعه تلاش های فراوانی میکنند. کار بسیار با ارزش و بی نظیری که بدون شک اَجر دنیوی و اخروی آنان در نزد پروردگار محفوظ است.


در سالروز تشکیل یکی از این گروه های جهادی به نام انجمن جوانان شهرستان لنده برآن شدیم تا فعالیت های این گروه را مورد بررسی و مشکلات آنان نیز برای خدمت رسانی به مردم را مورد کنکاش قرار دهد.
محمدی عضو این گروه جهادی اظهار داشت: این گروه جهادی در ابتدا کارش با برنامه های چون پاکسازی محیط زیست و اجرای برنامه های فرهنگی-اجتماعی مانند گرامیداشت یاد و خاطره سرداران شهید ایران عزیز آغاز کرد و بعد از آن ادامه فعالیت خود را در شهرستان گسترش داد.
وی گفت این گروه جهادی در حوزه ی عمرانی از جمله ساخت و تعمیر و سازماندهی خانه های افراد بی بضاعت ، محرومیت زدایی و کمک به خانواده های بی سرپرست و ایتام پیش گرفت.
محمدی در خصوص فعالیت های این گروه جهادی در یک سال اخیر گفت: فعالیت در طرح شهید سلیمانی و همکاری با مجموعه ی بهداشت و درمان، توزیع بسته های غذایی، شناسایی خانواده های نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از بیماری کرونا همچنین شناسایی و همکاری با خیرین منطقه از جمله اقدامات این گروه جهادی از آغاز اپیدمی کرونا بوده است.
وی به اهداف گروه جهادی انجمن جوانان اشاره کرد و گفت: کمک به ایجاد آرامش خانوادهای آسیب دیده و کم برخوردار با اجرای انواع برنامه های حمایتی و مردمی کردن برنامه های فرهنگی_اجتماعی از اهداف گروه جهادی ما در لنده است.

این عضو گروه جهادی در ادامه به تشریح مهم ترین اقدامات این گروه جهادی در سال ۱۴۰۰ پرداخت.

  • در راستای بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر حضور و حمایت از رزمایش مواسات، همدلی، کمک مومنانه انجمن جوانان در دو مرحله ۱۴۰ بسته غذایی با ارزش ۷۰ میلیون تومان تهیه و توزیع شده.
  • ساخت و تکمیل یه باب خانه به متراژ ۸۰ مربع برای یک دختر مجرد بی سرپرست به ارزش ۷۵ میلیون تومان
  • اهدایی چند قلم از جهیزیه بین نو عروسان به ارزش ریالی ۲۴میلیون تومان
  • همزمان با شروع سال تحصیلی تهیه و توزیع 150بسته ی لوازم التحریر به ارزش ریالی ۶۵میلیون تومان بین دانش آموزان نیازمند شهرستان لنده
  • کمک های حمایتی نقدی به نیازمندان جهت درمان مبلغ ۱۳۰ میلیون تومان
  • اجرای پویش کاشت دانه های بلوط و بادام در حدود ۳۰ هکتار از مراتع طبیعی شهرستان لنده در ۱۰ مرحله
  • حضور فعال در اطفاء حریق طبیعت در کنار دستگاه های دولتی ، پرسنل منابع طبیعی و نیروهای مردمی
  • تجلیل از دکتر سید غفار شفایی متخصص داخلی و کادر درمان بیمارستان امام خمینی (ره) به پاس از تمامی تلاش های که برای مبارزه با ویروس کرونا داشتند
  • تجلیل از آتش نشانان زحمت کش لنده در روز آتش نشان
  • در مجموع ارزش مالی حمایت های گروه جهادی انجمن جوانان شهرستان لنده ۳۶۴ میلیون تومان





Copy Right 2013 Artmis.ORG