1403/01/30 13:05


304839
تاریخ انتشار: 1400/12/23 12:43
برخوردهای نظامی همیشه باعث نوسانات بازار پول در تمام کشورها می شود. نگاهی به رفتار ارزها در هنگام برخوردهای نظامی تایید کننده این رفتار است.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از  افق سرمایه، ظهر امروز ایران در بیانیه ای مسوولیت حمله به پایگاه موساد در اربیل عراق را پذیرفت. پس انتظار افزایش قیمت دلار در پی این خبر کاملا بدیهی است ولی نمی تواند تضمین کننده افزایش قیمت دلار و شکست روند نزولی حرکت دلار باشد و باید در ادامه رفتار بازار بررسی شود.

امروز یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰, دلار آزاد ظهر امروز تا قیمت ۲۶۵۰۰ پیشروی کرد. این رقم بالاترین قیمت دلار آزاد از ابتدای اسفند بوده است. قیمت دلار در ادامه ۵۰ تومان کاهش پیدا کرد و در قیمت ۲۶۴۵۰ تومان معامله شد

در بازار متشکل و در پایان معاملات امروز نسبت به دیروز ۱۲۰ تومان افزایش ثبت شده است.

یورو اما در بازار متشکل بالاتر از هفته قبل معامله شد.‌ قیمت یورو ۲۸۰۲۱ بسته شد که ۱۰۰۰ تومان بیشتر از قیمت دیروز است. اختلاف قیمت یورو در پایان معاملات نسبت به صبح حدود ۷۰۰ تومان بود. قیمت دلار سنا با ۲۰۰ تومان افزایش نسبت به روز گذشته به ۲۴۷۶۹ رسید.

دلار هرات از صبح روند افزایشی داشته و در بعد از ظهر با ۴۰۰ تومان افزایش نسبت به صبح به ۲۵۴۶۰ رسید. دلار در بازار هرات اکنون در محدوده ۲۵۳۵۰ معامله میشود. دلار سلیمانیه نیز با ۲۴۰ تومان افزایش نسبت به صبح در قیمت ۲۶۱۶۰ معامله شد.

درهم امارات صبح امروز در ۷۱۱۰ تومان شروع به کار کرد ولی در ادامه خریداران دلار محتاط تر بودند و نخواستند در قیمت های بالاتر خرید کنند و دلار آزاد از درهم پیشی گرفت.

با افزایش قیمت دلار، سکه امامی با اهرم دلار به میانه کانال ۱۲ میلیون تومانی رسید. قیمت سکه امامی عصر امروز به ۱۲ میلیون و ۵۰۸ هزار تومان رسید که حدود دویست هزار تومان بیشتر از دیروز بود. حباب سکه امامی هم ۱۲۰ هزار تومان شد.

نیم سکه با ۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان حباب در قیمت ۷ میلیون و دویست هزار تومان معامله شد.

ربع سکه پنجاه هزار تومان نسبت به دیروز افزایش یافت و به قیمت ۴ میلیون و ۱۳۰ هزار تومان رسید. حباب ربع سکه نیز ۱ میلیون و ۳۰ هزار تومان است. هر گرم طلای هجده عیار با ۷ هزار تومان افزایش نسبت به دیروز در قیمت ۱ میلیون و ۲۴۱ هزار تومان معامله شد.

برچسب ها:
افق سرمایه ؛

بیشتر بخوانید :



Copy Right 2013 Artmis.ORG