1403/01/31 20:40


305022
تاریخ انتشار: 1401/01/21 18:23
رییس اداره فرهنگ و ارشاد کاشمر در دیدار با اصحاب رسانه عنوان کرد؛
رییس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشمر گفت: فضای فرهنگی نیاز به مدیریت دارد و باید این فضا را مدیریت کنیم؛ در غیر این صورت دشمن رسانه را در اختیار خود قرار می‌دهد و بهترین راهکار، فعالیت جهادی در حوزه فرهنگ و تداوم راه شهدا است.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از ترشیز خوان؛ ظهر امروز علی منظم، رییس سابق دانشگاه پیام نور کاشمر و مدیر مسئول پایگاه خبری دیده بان ترشیز همراه با تیم خبری خود و تعداد دیگری از اصحاب رسانه با رییس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشمر دیدار کردند.

حامد ناصری، رییس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشمر در این دیدار صمیمی بااصحاب رسانه، اقدام ناجوانمردانه و تروریستی فرقه تکفیری در حرم مطهر رضوی که منجر به شهادت دو نفر از روحانیون و زخمی شدن یکی دیگر از روحانیون شد محکوم کرد و گفت: چشم و گوش جامعه، حوزه خبرنگاری و حوزه خبرگزاری است که موظف به اطلاع رسانی صحیح و به موقع هستند.

ناصری بیان داشت: اصحاب رسانه مسئولین را به تکاپو وا می‌دارند و التیام بخش دردهای مردم هستند و ما هم موظفیم در خدمت فعالان حوزه رسانه باشیم و انتظار داریم ایراد یا نقد یا مطلبی است که مغفول واقع شده به ما اطلاع رسانی کنند تا با همکاری و تعامل هم، خدمات شایسته تری ارائه دهیم.

رییس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشمر تأکید کرد: فضای فرهنگی نیاز به مدیریت دارد و باید این فضا را مدیریت کنیم چرا که در غیر این صورت دشمن مدیریت می کند.

وی در ادامه یاد و نام شهدای هسته ایی به مناسبت بیستم فروردین روز ملی فن آوری هسته ایی و نیز سالروز شهادت شهید سید مرتضی آوینی را گرامی داشت و  یادآور شد: چنانچه نتوانیم خوراک فرهنگی لازم را فراهم کنیم قطعا دشمن رسانه را در اختیار خود قرار می‌دهد و بهترین راهکار برای پیشگیری از چنین اقدامی، فعالیت جهادی در حوزه فرهنگ و تداوم راه شهدا است و همه مسئول هستیم.

 

برچسب ها:
ترشیز خوان ؛

بیشتر بخوانید :



Copy Right 2013 Artmis.ORG