1403/01/10 18:28


305025
تاریخ انتشار: 1401/01/21 18:31
مدیر فرهنگی هنری مترو و رئیس فرهنگسرای مترو بیان کرد: برنامه کرسی تلاوت قرآن کریم و اقامه اذان و برپایی نماز جماعت در ایستگاه‌های منتخب مترو با اجرای قاریان ممتاز نوجوان برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از افق تهران، سعید گل‌اندامی، رئیس فرهنگسرای مترو در تشریح جزئیات ویژه‌برنامه کرسی تلاوت اظهار داشت: این مراسم به همت مدیریت فرهنگی هنری مترو و با مشارکت معاونت امور فرهنگی و اجتماعی مترو از ۲۱فروردین ماه اجرا می گردد.

گل‌اندامی تصریح کرد: این برنامه نیم ساعت قبل از اذان مغرب با حضور گروههای قاری ممتاز نوجوان در ایستگاههای حضرت ولیعصر(عج)، شهید بهشتی(ره)، امام خمینی(ره)، تاتر شهر، دروزاه شمیران با ۳۶ اجرا در شب های ماه مبارک رمضان، میزبان مخاطبان خواهد بود.

وی افزود: از بخش‌های دیگر برنامه اقامه اذان مغرب توسط قاری های نوجوان در ایستگاهها خواهد بود و با همت شهروندان و مسافران مترو نماز جماعت نیز در ایستگاه حضرت ولیعصر عج در فضای ایوان انتظار برپا می شود.

لازم به ذکر است که رعایت اصول بهداشتی و فاصله گزاری های اجتماعی لحاظ می شود و شهروندان محترم نیز همواره ما را در این امر یاری رسانده اند.

علاقه‌مندان برای اطلاع بیشتر از این برنامه و سایر برنامه های فرهنگی هنری فرهنگسرای مترو، می توانند با آدرس های ذیل با این مجموعه، در ارتباط باشند؛

سایت فرهنگسرا  www.merto.farhangsara.ir، آدرس اینستاگرا@farhangsara.metro، شماره تلفن ۹۶۶۵۲۶۰۸

برچسب ها:
افق تهران ؛

بیشتر بخوانید :



Copy Right 2013 Artmis.ORG