1403/01/10 00:01


305147
تاریخ انتشار: 1401/02/08 22:24
امروز دلار تهران وارد کانال ۲۸ هزار تومانی شد. این چهارمین تلاش دلار در سال جاری برای فتح مقاومت ذکر شده است. مقاومتی که تثبیت بالای آن انتظارات کاهشی در بازار ارز را فعلا محدود می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از  افق سرمایه، مهم ترین سیگنال افزایشی بازار ارز مربوط به معاملات بازار نیما است. قیمت فروش دلار در سامانه نیما افزایش یافته و حدود ۲۰۰ تومان با سقف سال گذشته خود فاصله دارد.

در میان معامله گران رایج شده که با هر بار برخورد دلار به محدوده مقاومتی مهم، برای کنترل بازار خبری از ارزهای بلوکه شده ایران منتشر می‌شود. که این مسئله در دولت قبل هم رایج بوده است. ولی عکس العمل بازار نسبت به این خبر رفته رفته کمتر شده است. بازار امروز نسبت به خبر بانک مرکزی درباره پول های بلوکه شده ایران واکنش چندانی نداشت.

تحلیل گران می گویند که وقتی بازار مدت زیادی تحت تأثیر یک ریسک قرار میگیرد به مرور زمان خود را با آن تطبیق می دهد و اثر پذیری کمتری بر بازار ایجاد میکند.

تفاوت معاملات امروز با روزهای قبل در آن است که همه عوامل امروز افزایشی بود و بازار با تبانی همه عوامل به کانال ۲۸ هزار تومانی وارد شد.

درهم امروز در قیمت ۷۷۰۰ تومان معامله شد. و معامله گران درهم حاضر نشدند در قیمت های پایین تر از آن معامله کنند. قیمت دلار با نرخ برابری درهم به دلار حدود ۲۸۲۷۴ تومان است که نشان می دهد معامله گران درهم بالاتر از خط قرمز بازار معامله کردند.

تتر در معاملات امروز ۴ پله در کانال ۲۸ هزار تومان پیشروی کرد. دلار در بازار متشکل در قیمت ۲۵۴۸۵ تومان روی تابلوی صرافی برای فروش درج شد. اختلاف نرخ دلار متشکل با دلار آزاد به حدود ۲۶۰۰ تومان رسیده است. اختلاف نرخ دلار آزاد با متشکل نسبت به ابتدای سال حدود ۳.۵ برابر زیاد شده است.

حباب سکه امامی امروز ۳۴ هزار تومان کاهش یافت و سکه امامی در قیمت ۱۳ میلیون و ۱۱۴ هزار تومان معامله شد‌.

حباب نیم سکه حدود ۲۴۰ هزار تومان نسبت به هفته قبل افزایش یافته است. قیمت نیم سکه حدود ۷ میلیون و ۲۴۰ هزار تومان می باشد.

برچسب ها:
افق سرمایه ؛

بیشتر بخوانید :



Copy Right 2013 Artmis.ORG