1403/01/09 12:54


305204
تاریخ انتشار: 1401/02/19 23:59
استاندار یزد نیز در این رزمایش بیان داشت : جلب مشارکت جوانان برای خدمت به مردم در قالب گروه‌های جهادی و محرومیت‌زدایی جزو نیازهای اساسی کشور است و همه برای تحقق آن باید تلاش کنند.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از طلوع یزد، روز هفدهم اردیبهشت ماه سردار «حسین زارع کمالی» شامگاه شنبه در رزمایش جهادگران فاطمی سازمان بسیج سازندگی سپاه الغدیر استان یزد اظهار کرد: این همایش مقدمه رزمایش بزرگ در سراسر این استان و کشور است؛ البته با همت بسیجیان و نیروهای جهادی عزم محکمی برای خدمت رسانی و تلاش برای رفع محرومیت در سطح  استان خواهیم داشت.

جانشین فرمانده سپاه الغدیر افزود: اکنون میثاق مجددی با آرمان‌های امام راحل، شهدای والامقام و اجرای فرامین مقام معظم رهبری در راستای خدمتگزاری به مردم داشتیم.

وی بیان کرد: چند سالی است که بسیجیان در قالب گروه‌های جهادی در مناطق محروم، روستاها و مناطق حاشیه شهرها در حال خدمت‌رسانی هستند و این امر را به عنوان افتخار، کار جهادی و عبادت برای خود تلقی می‌کنند؛ این اقدامات تأثیرات بسزایی را در حل مشکلات و رفع محرومیت‌ها داشته است.

وی افزود: ساخت منازل محرومین، ساخت مسجد، خانه بهداشت و خانه عالم، توسعه کارگاه‌های اشتغالزا،  ارائه خدمات بهداشتی درمانی مهارتی آموزشی فرهنگی و کشاورزی و تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی و فرهنگی از اقدامات گروه‌های جهادی در این رزمایش است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان هم گفت: این رزمایش ۱۰ روزه است که ۲۰۰ گروه جهادی در قالب ۲۰ هزار نفر روز فعالیت می‌کنند.

سرهنگ صادقی گفت: کار شناسایی در شهرستان‌ها انجام شده و تمام اقشار بسیج در این رزمایش فعالیت دارند و در مرحله آخر رزمایش. گروه‌های نخبه هر شهرستان در شهرستان خاتم مستقر میشوند و خدمات مختلف را به مردم ارائه می دهند.

استاندار یزد نیز در این رزمایش بیان داشت : جلب مشارکت جوانان برای خدمت به مردم در قالب گروه‌های جهادی و محرومیت‌زدایی جزو نیازهای اساسی کشور است و همه برای تحقق آن باید تلاش کنند.

« مهران فاطمی »  از مشارکت گروه‌های جهادی و انقلابی در استان که در برنامه‌های مختلف مشارکت مخلصانه دارند قدردانی کرد و ادامه داد: خدمت به مردم به خصوص با حضور گروه‌های مردمی و داوطلب نیاز کشور است و دولت از آنها به جد حمایت می‌کند.

این مسئول اظهار کرد: خدمت رسانی برای تحقق عدالت و پیشرفت بر اساس ارزش‌های دینی و ملی را باید همگانی کرد که وظیفه جهادگران را در این راستا سنگین‌تر می‌کند بنابراین به همکاری مردم و مسئولان به خصوص تلاش بسیجیان برای تحقق اهداف در استان ضروری است.

فاطمی بیان کرد: کارهای جهادی توسط نیروهای مردمی و جهادگران بسیجی در مسایل مختلف مورد نیاز مردم و کشور بسیار با ارزش  است و باید روز به روز به دلیل اهمیت و ضرورت موضوع در سطح استان و مناطق محروم تقویت شود.

به گفته استاندار یزد، بسیج و جهاد خدمت‌رسانی بیش از اینکه سودش نصیب فرد دیگری شود به خود جهادگران فعال می‌رسد چرا که دل کندن از منافع شخصی به نفع دیگران نورانیت و قوت اراده و در راس آن رضای الهی به دنبال دارد.

فاطمی گفت: باید اعضای گروه‌های جهادی بیش از گذشته همواره در محیط خدمات‌رسانی و کار جهادی با اخلاق نیکو، عمل مومنانه، دوری از محرمات و تقید به مستحبات از عطر ایمان پر کنند و امید می‌رود که نوجوانان کشور از این جوانان جهادگر و گروه‌های جهادی برای ساختن کشور الگوبرداری کنند چون کشور نیاز به کار جهادی دارد و نیازمند همت و حضور نیروهای جوان است.

برچسب ها:
طلوع یزد ؛

بیشتر بخوانید :



Copy Right 2013 Artmis.ORG