1403/01/09 17:05


305233
تاریخ انتشار: 1401/02/22 15:59
جانشین فرمانده پلیس راه بردسکن گفت: تصادفات در حوزه شهر انابد بویژه وقوع سه حادثه طی 24 ساعت گذشته نگران کننده است؛ با توجه به قرارگرفتن شهر در مسیر ورودی خراسان رضوی، احداث کمربندی برای پیشگیری و کاهش تصادفات از نیازهای مبرم است.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از پایگاه خبری ترشیز خوان؛ سرگرد محمد تالسه، جانشین فرمانده پلیس راه بردسکن که در صحنه تصادف داخل شهر انابد حضور پیدا کرده بود گفت: با توجه به وقوع سه حادثه تصادف موتور سیکلت طی ۲۴ ساعت گذشته در شهر انابد، تصادفات در حوزه شهر انابد نگران کننده است.

سرگرد تالسه بیان داشت: متأسفانه اغلب تصادفات در محدوده شهر انابد مربوط به موتورسیکلت هاست و از مهمترین دلایل آن، عدم رعایت قانون و عدم استفاده از کلاه ایمنی توسط راکبان موتور سیکلت ها می‌باشد.

وی افزود: گاهاً شاهد حرکت خلاف جهت موتورسیکلت ها در بلوار اصلی شهر انابد هستیم که زیبنده مردم بافرهنگ شهر انابد نیست.

جانشین فرمانده پلیس راه بردسکن از مردم خواست ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، به افرادی که به قانون عمل نمی کنند تذکر بدهند تا فرهنگ درست رانندگی کردن داخل شهر نهادینه شود.

تالسه به نبود کمربندی در شهر انابد نیز اشاره و تأکید کرد: با این حجم زیاد عبور خودروهای سنگین از داخل شهر انابد با توجه به قرارگرفتن شهر در مسیر ورودی به استان خراسان رضوی احداث کمربندی برای جلوگیری از حوادث رانندگی و کاهش تصادفات یکی از نیازهای مبرم است که امیدوارم مسئولین به این موضوع نگاه ویژه ای داشته باشند.

برچسب ها:
ترشیز خوان ؛

بیشتر بخوانید :



Copy Right 2013 Artmis.ORG