1403/01/09 19:55


305262
تاریخ انتشار: 1401/02/25 18:05
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: فرآیند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان باید وارد مرحله تحرک و شتاب شود.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، سیدعلی احمدزاده در نشست پیگیری فرآیند مسکن ملی استان به تأمین زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در همه شهرهای استان اشاره کرد و گفت: جانمایی ها در همه شهرهای استان به اندازه لازم مشخص شده است. 

وی اظهار داشت: در شهر یاسوج ۷۹ هکتار در ۹ نقطه شهر پیش بینی شده که در حال بررسی و ارزیابی است.

استاندار با بیان اینکه، دولت ۱۰۰ هزار میلیارد تومان منابع برای خرید زمین در اجرای طرح نهضت ملی مسکن کشور اختصاص داده است، ابراز داشت: باید تلاش کنیم تا از این مبلغ به انداز لازم زمین جهت مسکن به خصوص در شهر یاسوج خریداری کنیم.

استاندار تاکید کرد: دستگاه های اجرایی راه و شهرسازی، منابع طبیعی و جهاد کشاورزی برای خرید زمین طرح نهضت ملی مسکن در یاسوج که اغلب برای مسکن جوانان است سریعا اقدام کنند.

دکتراحمدزاده تصریح کرد: افزون بر ۵۶ هزار نفر متقاضی مسکن در استان نام نویسی کرده اند که از این تعداد ۲۶ هزار نفر آنها در شهر یاسوج هستند.

استاندار با بیان اینکه، سهم استان از طرح نهضت ملی مسکن ۴۰ هزار واحد در طول چهار سال می باشد، اظهار داشت: براساس برنامه زمانبندی شده هر سال باید یکهزار واحد مسکن در استان احداث شود.

احمدزاده، اجرای طرح نهضت ملی مسکن را یکی از موضوعات مهم دولت سیزدهم بیان کرد و گفت: دستگاه های اجرایی و خدمات رسان استان و اداره کل راه و شهرسازی باید در تعیین تکلیف اراضی مورد نیاز و آماده کردن زیر ساخت ها سرعت عمل بالا و اهتمام جدی داشته باشند.

وی با بیان اینکه در اجرای طرح نهضت ملی مسکن عقب ماندیم تاکید کرد: تلاش ها به کار گرفته شود تا این طرح در همه نقاط استان به خصوص در شهر یاسوج که عمده متقاضیان استان هستند فرآیند اجرای طرح شتاب بگیرد و عقب ماندگی جبران شود.

احمدزاده تاکید کرد: در تامین زمین برای طرح نهضت ملی مسکن در یاسوج به حریم جنگل های اطراف شهر تعرض نشود.

در این نشست دستگاه های خدمات رسان، آب و فاضلاب، گاز و برق برای ارائه خدمات و تسریع در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان اعلام آمادگی کردند




Copy Right 2013 Artmis.ORG