1403/01/09 16:00


305334
تاریخ انتشار: 1401/02/31 14:12
سید احمد علوی عضو شورای شهر تهران در بازدید نمایشگاه خودرو شهر آفتاب استقبال از این نمایشگاه را خوب توصیف کرد و ابراز امیدواری کرد این مجموعه نمایشگاهی بتواند جای خود را در بین محل‌های برگزاری نمایشگاه پیدا کند.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از افق تهران، نمایشگاه خودرو را حاوی چند پیام مهم دانست و اظهار داشت: پیام اول  این است که میزان استقبال از این نمایشگاه با توجه به همزمانی با نمایشگاه کتاب در مصلی نشان می‌دهد اگر نمایشگاه خوب و با کیفیت برگزار شود مخاطبین خود را پیدا می‌کند. استقبال از نمایشگاه خودرو نشان می‌دهد که شهرآفتاب به سرعت می‌تواند جای خود را بین محل‌های بزرگزاری نمایشگاه پیدا کند. این مجموعه قابلیت ارتقای گردشگری را هم داراست.

وی افزود: دومین پیام نمایشگاه داخلی بودن برند‌های شرکت کننده است.اگرچه ما در صنعت خودرو محصول صددرصد داخلی کم وداریم اما بخش‌های بسیاری از خودروهای این برندها در داخل تولید می‌شود. تولید شدن بخش بسیاری از خودروها در داخل کشور این امیدواری را ایجاد می‌کند که وارد عرصه تولید خودروهای بهتر و باکیفیت‌تر شویم.

علوی ادامه داد: معتقدیم کیفیت پایین تولیدات صنعت خودروی ما ناشی از رقابتی نبودن تولید خودرو در کشور است. امروز ورود برندهای جدید به عرصه خودروسازی کمک می‌کند فضای این صنعت رقابتی تر شود و از انحصاری بودن فاصله بگیرد و محصولات بهتری در اختیار مردم قرار بگیرد.

این نماینده شورای شهر درباره ادعای نامناسب بودن زیرساخت‌های مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب گفت: بخشی از این ادعا درست است. سال ۹۶ که مجموعه تحویل داده شد قرار بود بناهایی اضافه شود و تاسیسات کامل شود که متاسفانه در چهار سال گذشته به دلایلی که کرونا یکی از آن‌هاست هیچ اتفاقی برای توسعه نیفتاده است.

علوی در پایان بیان کرد: گذشته گذشته است و امروز باید برای توسعه نمایشگاه شهرآفتاب برنامه‌ریزی کنیم و این مجموعه را به عنوان اولویت برای برگزای نمایشگاه‌ها داشته باشیم. به منظور توسعه مجموعه اعتباراتی در نظر گرفتیم و چند مصوبه برای حمایت از برگزاری نمایشگاه در مجموعه داشتیم قول تصویب اعتبارات دیگر در متمم را هم داده‌ایم.

برچسب ها:
افق تهران ؛

بیشتر بخوانید :



Copy Right 2013 Artmis.ORG