1403/01/10 17:20


305378
تاریخ انتشار: 1401/03/02 22:47
بار دیگر افزایش آلودگی هوا موجب اتخاذ تصمیمات اضطراری گردید و آن گونه که خبر می‌رسد، تا کنون در چند استان تصمیم به تعطیلی گرفته شده است. تصمیمی که البته در تهران ممکن است تغییر کند چراکه به تاکید معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران درباره تعطیلی دانشگاه‌ها و ادارات در ساعات پایانی امشب تصمیم‌گیری خواهد شد!

بار دیگر افزایش آلودگی هوا موجب اتخاذ تصمیمات اضطراری گردید و آن گونه که خبر می‌رسد، تا کنون در چند استان تصمیم به تعطیلی گرفته شده است.

 با تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران، فردا مدارس استان تهران تعطیل خواهد بود. معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران با اعلام این خبر گفت: فردا تمامی مدرس استان در تمامی مقاطع تعطیل هستند.

وی با تاکید بر این نکته که درباره تعطیلی دانشگاه‌ها و ادارات در ساعات پایانی امشب تصمیم‌گیری می‌شود، افزود: آزمون کارشناسی ارشد برگزار خواهد شد و همچنین فردا بانک ها نیز فعال خواهند بود.

 

تعطیلی کلیه ادارات و مراکز آموزشی خوزستان


براساس تصمیم کارگروه اضطرار آلودگی هوا در استان خوزستان، کلیه ادارات و دستگاه‌های اجرایی این استان، سه‌شنبه ۳ خرداد تا پایان وقت اداری تعطیل اعلام شدند؛ تصمیمی که تاکید شده شامل مراکز منتخب کرونا، بخش درمانی و خدماتی بیمارستان‌ها و بخش عملیاتی اورژانس نمی‌باشد.

بر اساس این گزارش، کلیه کلاس‌های درس و نوبت‌های کارآموزی دانشجویان در این استان هم تعطیل خواهد بود و متعاقبا بصورت جبرانی برگزار می‌شود. این در حالی‌ست که نوبت‌های کارورزی از این اطلاعیه مستثنی و مطابق برنامه دایر می‌باشد.
 

گرد و خاک مدارس و ادارات کردستان را تعطیل کرد

استانداری کردستان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد با توجه به ورود توده گرد و خاک و آلودگی هوا، تمام ادارات و سازمان‌های دولتی، مدارس و مراکز آموزش عالی سراسر استان فردا سه شنبه سوم خرداد ماه تعطیل هستند. مام امتحانات دانش آموزان در تمامی مقاطع تحصیلی در روز سه شنبه سوم خرداد ماه لغو و با اعلام آموزش و پرورش استان کردستان، زمان بعدی برگزاری آن‌ها اطلاع رسانی خواهد شد.

بر اساس این اطلاعیه، پیرو هشدار سطح نارنجی اداره کل هواشناسی مبنی بر تداوم آلودگی هوا، به پیشنهاد مدیر کل حفاظت محیط زیست، دانشگاه علوم پزشکی، با تصویب ستاد مدیریت بحران استان تمامی ادارات، سازمان ها، بانک ها، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و تمام مدارس شهری و روستای در دو نوبت صبح و عصر سراسر استان به جز دستگاه‌های امدادی و خدمت رسان و مراکز درمانی روز سه شنبه سوم خرداد ماه تعطیل اعلام می‌شود.

گرد و غبار ادارات و مدارس ایلام را به تعطیلی کشاند

 
مجید بیگلریان، مدیرکل ستاد مدیریت بحران استان ایلام از تعطیلی ادارات و مراکز آموزشی استان در روز سه شنبه خبر داد و تاکید کرد که این تعطیلی شامل دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان نمی‌باشد.

وی افزود: به علت وجود گرد و غبار در سطح استان ایلام و پایداری توده بنا به تصویب ستاد بحران فردا ادارات، بانک ها، مدارس و مراکز آموزشی تمام نقاط استان تعطیل شد.
 

تعطیلی ادارات، بانک‌ها، مدارس و دانشگاه‌های استان کرمانشاه


مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت: به دلیل نفوذ ذرات گرد و غبار در جو استان و بر اساس تصمیم کارگروه شرایط اضطراری آلودگی هوا تمامی بانک‌ها و موسسات اعتباری، مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان فردا (سه شنبه) تعطیل اعلام می‌شود.

غلامرضا شهبازی افزود: همچنین همه ادارات استان (به استثنای دستگاه‌های خدمات رسان شامل مراکز امدادی، درمانی، بهداشتی، اورژانس۱۱۵، خدمات شهری شهرداری ها، بخش‌های عملیاتی و دارای نوبت کاری، بیمارستان‌ها وآتش نشانی ها) در روز سه شنبه تعطیل است.
 

تعطیلی مدارس و تاخیر ۲ ساعته آغاز کار ادارات استان همدان شد


اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان عصر دوشنبه با صدور اطلاعیه‌ای با اشاره به تشکیل جلسه کارگروه اضطراری آلودگی هوا و مصوبات آن، اعلام کرد: فعالیت‌های آموزشی در تمامی مدارس استان در نوبت‌های صبح و بعد از ظهر در تمامی مقاطع تحصیلی تعطیل است و حضور دانش آموزان تنها به منظور شرکت در آزمون‌های پایان سال در مدارس در همان ساعات آزمون می‌باشد.

در این اطلاعیه آمده است: به استناد دستور العمل شرایط اضطراری آلودگی هوا، فعالیت ادارات و دستگاه‌های دولتی به استثنای دستگاه‌های امدادی، بهداشتی و درمانی، بانک‌ها و خدمات اضطراری در روز سه شنبه سوم خرداد با ۲ ساعت تاخیرآغاز می‌شود.

اخبار تکمیلی متعاقبا منتشر خواهد شد.
 



Copy Right 2013 Artmis.ORG