1403/01/10 15:24


305684
تاریخ انتشار: 1401/04/01 16:11
فرمانده انتظامی شهرستان كاشمر از کشف خودروهای پرايد سرقتی در شهرستان خبر شد و گفت: شهروندان با نصب تجهيزات ايمنی پيشگيري کنند و موارد مشکوک را از طريق مرکز فوريت هاي 110 به پلیس اعلام كنند.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از ترشیز خوان؛ سرهنگ حسین احمدی از کشف سه دستگاه خودرو پرايد سرقتي، يك دستگاه دوچرخه و تجهیزات سرقتی از يك باب مغازه و دستگيري يك متهم به سرقت در این شهرستان خبر داد.

فرمانده انتظامي شهرستان كاشمر در تشریح این خبر گفت: ماموران پليس آگاهي با همكاري ماموران كلانتري ۱۱ بلوار جانبازان کاشمر با اشراف اطلاعاتي و بررسي هاي ميداني يك متهم به سرقت خودرو را شناسايي و با هماهنگي مقام قضايي نسبت به دستگيري وي اقدام کردند.

احمدی افزود: در ادامه تحقيقات انجام شده متهم دستگيرشده به پنج فقره سرقت شامل؛ سرقت سه دستگاه خودرو پرايد، يك دستگاه دوچرخه و سرقت از يك باب مغازه در سطح شهرستان کاشمر اعتراف كرد.

فرمانده انتظامي شهرستان كاشمر یادآور شد: شهروندان با نصب تجهيزات ايمني مانند دزدگير، قفل پدال و … از سرقت رفتن وسايل نقليه خود پيشگيري کنند و موارد مشکوک را از طريق مرکز فوريت هاي ۱۱۰ به پلیس اعلام كنند.

برچسب ها:
ترشیز خوان ؛

بیشتر بخوانید :



Copy Right 2013 Artmis.ORG