1403/01/09 21:46


305696
تاریخ انتشار: 1401/04/02 14:43
نشستی تحت عنوان رونمائی از کتاب جستارهایی در باب فرزند پروری انسانگرا به روایت عاصفه اله وردی در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از گیل فام؛ چهارشنبه ۱تیرماه ۱۴۰۱ ساعت ۶ عصر نشستی تحت عنوان رونمائی از کتاب جستارهایی در باب فرزند پروری انسانگرا به روایت عاصفه اله وردی در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان برگزار شد.

این کتاب توسط انتشارات آوای استاد منتشر شده است.

انتشارات آوای استاد با بیش از ۱۵ سال سابقه در انتشار کتب کمک آموزشی و دانشگاهی به مدیر مسئولی خانم سامره عباس نیا و مدیریت مدبرانه آقای رضا (بابک) عباس نیا، سهم بسزایی در رشد و اعتلای فرهنگ کتاب و کتابخوانی در استان گیلان ایفا نموده اند.

استاد صابر علیاری و دکتر جهان سادات اسدی از سخنرانان نام آشنای این نشست بوده که به تجزیه و تحلیل کتاب فوق پرداختند و تخصصی بودن نشست را به بهترین شکل ممکن اجرا نمودند.

 

شایان ذکر است ۸ انتشارات در زمینه چاپ کتاب در لاهیجان مشغول به فعالیت می باشند و ۳ انتشارات در حال دریافت مجوز هستند و این مهم جز با مدیریت صحیح ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان ممکن نبود.

لاهیجان یکی از شهرهای فعال در زمینه فرهنگی و هنری است که با داشتن مراکز تحت پوشش دارای مجوز و حمایت هنرمندان اقدامات مثمر ثمر زیادی را انجام داده است .

دکتر علیاری در بخشی سخنان خود گفت:

کتابتان را خواندم و لذت بردم!

برچسب ها:
گیل فام ؛

بیشتر بخوانید :



Copy Right 2013 Artmis.ORG