1403/01/10 11:10


305765
تاریخ انتشار: 1401/04/08 22:18
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهمئی خبر داد:
عبدالله حبیبی منش با بیان اینکه کسانی که امنیت مردم را به خطر اندازند جایگاه آنها در زندان خواهد بود، خاطرنشان کرد: امروز کسانی که با حمل سلاح سرد و گرم بخواهند امنیت مردم را که ثمره ی خون شهدای عزیز ما هست به خطر بیاندازند، قطعاً در چنگال دستان مقتدر پلیس گرفتار خواهند شد و جای آنها در زندان خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهمئی از اجرای مرحله یازدهم طرح ارتقاء و امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد و گفت؛ مرحله یازدهم طرح ارتقاء امنیت اجتماعی از ساعت ۱۲ الی ۲ بامداد شب در تمام نقاط شهرستان از جمله پارک های شهدای گمنام و مالیات و در ورودی و خروجی شهر و برخی مسیرهای فرعی شهرستان اجرا شد.

عبدالله حبیبی منش اظهار کرد: این طرح در سراسر استان در حال اجرا می باشد و در شهرستان بهمئی با مرکزیت لیکک با حضور و همکاری فرماندهی نیروی انتظامی، نیروهای انتظامی و مجموعه قضایی انجام شد.

وی با بیان اینکه کسانی که امنیت مردم را به خطر اندازند جایگاه آنها در زندان خواهد بود، خاطرنشان کرد: امروز کسانی که با حمل سلاح سرد و گرم بخواهند امنیت مردم را که ثمره ی خون شهدای عزیز ما هست به خطر بیاندازند، قطعاً در چنگال دستان مقتدر پلیس گرفتار خواهند شد و جای آنها در زندان خواهد بود.

وی اظهار داشت: مرحله دوازدهم این طرح در دیگر مناطق جرم خیز شهر اجرا خواهد شد و هدف از اجرای طرح پیشگیری از وقوع جرم و ارتقا امنیت است.

دادستان شهرستان بهمئی ادامه داد: هرگونه اقدام برای برهم زدن نظم و آسایش عمومی از طرف هر شخصی با برخورد سریع و قاطع دستگاه قضا و پلیس همراه خواهد بود.

وی در پایان گفت: جا دارد که از همکاران و حضور موثر نیروی انتظامی شهرستان تشکر نماییم.

 

 

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی گفت : به مردم اطمینان خواهیم داد که اجازه عرض اندام و قدرت نمایی به هیچ فردی را نخواهیم داد و تا هر زمان که احساس کنیم نیاز می باشد این طرح را ادامه خواهیم داد.

سرهنگ فرزین جمشیدی افزود: مرحله پنجم با مشارکت بیش از ۶۰ نیروی پلیس در قالب ۱۰ تیم عملیاتی برگزار شد.

وی ابراز کرد: ماموران در سطح شهرستان طی بررسی‌های اطلاعاتی و میدانی با اقدامات غافلگیرانه و ضربتی موفق به دستگیری 3 نفر در این خصوص شدند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی با اشاره به اینکه با حمل کنندگان و دارندگان سلاح‌های سرد و گرم شامل سلاح های مجاز و غیر مجاز و رانندگانی که برای مردم ایجا مزاحمت می‌کنند قاطعانه برخورد می شود ادامه داد: ماموران در این طرح مقادیری سلاح سرد کشف ، توقیف 4 متور متخلف ، 1 دستگاه خودرو متخلف توقیف ، 63 مورد تذکر به متخلفین ، بیش از 23 خودروی شیشه دودی هم اعمال قانون شدند.




Copy Right 2013 Artmis.ORG