1403/01/10 01:19


305811
تاریخ انتشار: 1401/04/13 15:02
رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان نیرگفت:امسال ۴۲کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان نیرلکه گیری و روکش آسفالت خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری  عصرجهان به نقل از تایماز نیوز، مهدی نجفقلیزاده در بازدید ازعملیات روکش آسفالت محورنیر- سراب گفت:از این میزان ۳۸ کیلومتر مربوط به بهسازی،آسفالت و شن ریزی راههای روستایی است.

وی گفت:در محورهای اصلی نیز ۴ کیلومتر روکش آسفالت و ۱۵ هزار متر مربع لکه گیری در حال انجام است.

عضو شورای اداری شهرستان نیر خاطرنشان کرد:برای اتمام این پروژه ها ۵۳ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است که ۲۱ میلیارد آن مربوط به مطالبات پیمانکاران است.

نجفقلیزاده با اشاره به اینکه درسه ماهه گذشته ۳۰۰ تن آسفالت گرم بصورت امانی برای روکش آسفالت محورهای شهرستان نیر تهیه شده تصریح کرد:راهداران ۲ هزار متر مربع آسفالت رگلاژی و ۲ هزار متر مربع لکه گیری و همچنین ۹ کیلومتر روکش آسفالت توسط پیمانکار در محورهای این شهرستان اجرا کرده اند.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان نیر تسطیح ورگلاژ۳۰۰ کیلومتر از حریم راهها را در فصل بهار یادآور شدو اظهار کرد:در مدت یاد شده۶ کیلومتر از افتادگی شانه در راه اصلی نیر سراب وراههای روستایی اصلاح و رفع شده است.

وی از جاگذاری بشکه های زرد پلاستیکی در محل های پرحادثه خبردادو بیان کرد:جهت آشکارسازی نقاط پرحادثه ۸ عدد استوانه ایمنی نصب و۵۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی نیزخط کشی شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان نیر حفاظت از راهها را از اولویت های مهم راهداری عنوان کرد و خاطرنشان شد:با حضور گشت راهداری در محور ها ۳۱ مورد از حریم راه آزادسازی شده،۱۵۰ مورد مجوز ساخت و ساز صدور و همچنین ۴مورد تابلوهای تبلیغاتی غیرمجاز نیز جمع آوری شده است.

نجفقلیزاده پاکسازی ۴۰۰ متر مکعب از حاشیه راهها از نخاله ساختمانی،نصب ۷ متر سرعتگیر پلاستیکی،رنگ آمیزی ۴۰ عدد از سرعتگیرهای آسفالته ،شستشوی ۳ هزار عدد از علائم،رنگ آمیزی ۲ هزار و۵۰۰ عدد از پایه تابلوها،تعمیر و مرمت ۵۵ عدد از گاردریل ها،نگهداری سیستم روشنایی ۴۰ کیلومتر از معابر توسط پیمانکاران و اجرای ۸۰ مورد دپوی خاکی در کنار تیرهای روشنایی را از دیگر اقدامات مهم راهداران در سه ماهه گذشته برشمرد و گفت:در مدت یاد شده راهداران پرتلاش شهرستان هزار متر مکعب از راههای شنی را تسطیح و شن ریزی کرده اند.

وی با اشاره به اجرای ۳ کیلومترعملیات خاکبرداری در محور توتونسیز به قوناخ قیران، از اجرای ۳ کیلومتر بهسازی در راه روستایی خانم بالا کندی خبردادو افزود:۲ هزار متر مربع اصلاح عملیات رانش در مسیر دگمه داغیل به قوناقیران انجام و ۷۰۰ متر مکعب نیز کانال زنی شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان نیر اظهارکرد:راهداری این شهرستان مسئولیت نگهداری از ۴۱۶ کیلومتر بزرگراه،راه اصلی ،فرعی و روستایی را برعهده دارد.

برچسب ها:
تایماز نیوز ؛

بیشتر بخوانید :



Copy Right 2013 Artmis.ORG