1403/01/29 03:36


306121
تاریخ انتشار: 1401/05/08 18:28
.
به گزارش  پایگاه خبری عصرجهان به نقل از هنر قلم، مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران، از زحمات همکاران اداره ترابری این شرکت که در کنار سایر ادارات شهرستان به صورت جهادی از روزهای گذشته در حال اجرای عملیات مرتفع کردن موانع مسیر سیلاب ها در تلاش هستند قدردانی کرد و در جریان آخرین اقدامات برای مقابله با این بحران قرار گرفت.
 

مهرداد کاهکش گفت: تمهیدات مواجهه و مقابله با بلایا و موانع طبیعی به خصوص سیلاب های اخیر در دستور کار قرار گرفته است و این شرکت در کنار وظیفه ذاتی خود در تولید صیانتی، همواره در حوزه مسئولیت اجتماعی برای رفع بحران ها در کنار سایر ادارات آمادگی لازم  برای خدمات رسانی به مردم شهرستان و محیط های پیرامون تأسیسات را دارد.

 aوی تصریح کرد: کارکنان عملیاتی و ستادی نفت و گاز گچساران در کنار دیگر نهادهای شهرستان شب گذشته کانال شهید محلاتی و امروز مسیل سیلاب در جاده کمربندی کانال رادک را بازگشایی و معابر نقاطی از شهرک هدایت را در برنامه دارد که در حال انجام است.

کاهکش در پایان گفت: شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در این چند روز با تلاش بی وقفه دوشادوش دیگر نهادهای شهرستان در حال کار و تلاش می‌باشد و تا پایان این بحران در آماده باش کامل به سر می برد.

برچسب ها:
هنر قلم ؛

بیشتر بخوانید :



Copy Right 2013 Artmis.ORG