1403/01/10 14:42


306159
تاریخ انتشار: 1401/05/10 21:42
مراسم رونمایی از پوستر همایش تبیین اندیشه های دفاعی مقام معظم رهبری در استان خوزستان با حضور حاج اقا بهرام پور مدیر حوزه های علمیه استان و مهندس سعید اختلاط ارشد وزارت دفاع در استان خوزستان و هیئت همراه برگزار شد.

به گزارش  پایگاه خبری عصرجهان به نقل از هنرقلم، در این مراسم که روز یکشنبه ۹ مرداد، حجت الاسلام بهرام پور ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین به بیان نکاتی در خصوص امر به معروف و نهی از منکر پرداخت.

وی گفت: امر به معروف و نهی از منکر وظیفه ذاتی هر مسلمانی است و همه ما باید این وظیفه خطیر را در جامعه انجام دهیم.

وی در خصوص همایش تبیین اندیشه های دفاعی مقام معظم رهبری گفت: این کار بسیار پسندیده و جالبی است که از طرف سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در حال برگزاری است و ما هم با تمام توان حامی این همایش در امر علمی و پژوهشی و برگزاری آن هستیم.

در بخش دیگری از این مراسم، مهندس اختلاط ارشد وزارت دفاع در استان خوزستان به اقدامات دفاعی و پدافندی وزارت در استان خوزستان پرداخت و مباحث مختلفی را در خصوص تبیین اندیشه های دفاعی مقام معظم رهبری بیان داشت.

در بخش دیگری از این مراسم، مهندس مرادی قائم مقام ریاست تبیین اندیشه دفاعی مقام معظم رهبری در استان خوزستان به تببین بخش های انجام کار این همایش در استان خوزستان پرداخت و قول مساعدت و شرکت پرشور علما و طلاب حوزه علمیه استان خوزستان را در این همایش از مسوولین امور پژوهش حوزه علمیه خواهران و برادران گرفت.

در این جلسه مصوب شد، یک پیش همایش بزرگ در یکی از مراکز سطح شهر اهواز برای تببین این همایش و گفتمان آن برای روحانیون و طلاب برگزار گردد.

در پایان حکم مسوولیت حاج اقا آریا خاکی و سرکار خانم اشرفی مسوولین پژوهش حوزه های علمیه استان خوزستان به آنها ابلاغ شد.

برچسب ها:
هنر قلم ؛

بیشتر بخوانید :



Copy Right 2013 Artmis.ORG