1403/01/10 06:06


306205
تاریخ انتشار: 1401/05/17 18:43
پس از واقعه عظیم کربلا، حضرت زینب کبری( ع) به عنوان روایتگر حقیقت قیام حسینی، با روشن گری های خویش، واقعیت آن قیام و چهره واقعی حاکمان ستمگر را به مردم نمایاند تا صدای فریادهای حق طلبانه آن امام شهید در تاریخ بشر مانگار شود.

به گزارش  پایگاه خبری عصرجهان؛ مدیرکل تامین اجتماعی استان کهکیلویه و بویراحمد با صدور پیامی ۱۷ مرداد روز خبرنگار را تبریک گفت.

     رسول چراغ سحر در پیام خود آورده است: امسال روز خبرنگار با سالروز حادثه عظیم قیام عاشورای حسینی تقارن یافت و این دو مناسبت از جهاتی دارای وجه مشترک و تشابه هستند. 

     حضرت حسین بن علی ( ع) در سال ۶۱ هجری که ستم حاکمان ظالم و بی دین ، جامعه اسلامی را به فریاد آورده و بدعت ها و تحریف ها در آیین پیامبر بزرگ اسلام ریشه دوانده بود، به پا خاست و جان عزیز خویش را در راه آگاهی و بیداری مردم و زدودن غبار تحریف و جهالت اهدا کرد.

     پس از این واقعه عظیم، حضرت زینب کبری( ع) به عنوان روایتگر حقیقت قیام حسینی، با روشن گری های خویش، واقعیت آن قیام و چهره واقعی حاکمان ستمگر را به مردم نمایاند تا صدای فریادهای حق طلبانه آن امام شهید در تاریخ بشر مانگار شود.

     این واقعه، نقش بی بدیل اطلاع رسانی و آگاهی بخشی را در همه اعصار بازگو می کند و بدون شک خبرنگاران به عنوان راویان وقایع و طلایه داران آگاهی و مطالبه گری، جایگاهی سترگ و نقشی ستودنی در روشنگری و آگاهی بخشی ایفا می کنند.

     با تسلیت سالروز شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع ) و یاران باوفای آن حضرت و پاسداشت روز خبرنگار، برای همه خبرنگاران و فعالان عرصه اطلاع رسانی سلامت و توفیق روزافزون در تداوم این مسیر پرخطر و ارزشمند را آرزومندم.




Copy Right 2013 Artmis.ORG