1403/01/10 17:23


306230
تاریخ انتشار: 1401/05/19 21:57
فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری سارق حرفه ای با کشف 31 فقره انواع سرقت در شهرستان "اهواز" خبر داد.

به گزارش  پایگاه خبری عصرجهان به نقل از  هنر قلم، سردار “سید محمد صالحی” در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر یک فقره سرقت منزل در شهرستان اهواز، موضوع برای دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پایگاه غرب پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با تشکیل اکیب ویژه و با انجام کارهای اطلاعاتی و رصد سارقان سابقه دار، یک سارق حرفه ای را در سطح شهر”اهواز” شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در ادامه بیان داشت: سارق در تحقیقات فنی پلیس به جرم خود با همدستی احدی به ۳۱ فقره انواع سرقت از قبیل (سرقت منزل ، مغازه و اماکن دولتی و خصوصی) در سطح شهرستان اهواز اعتراف کرد.

سردارصالحی تصریح کرد: ماموران پلیس در بازرسی از مخفیگاه متهم تعداد ۲ دستگاه تلویزیون ۳۲ اینچ، یکدستگاه کولر گازی و یکدستگاه موتورسیکلت اوراقی کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در پایان با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده و تحویل به مرجع قضائی با قرار صادره روانه زندان شد، خاطر نشان کرد: تلاش جهت شناسایی و دستگیری دیگر همدست سارق در دستور کار پلیس قرار دارد.

منبع: کانال پلیس استان خوزستان

برچسب ها:
هنر قلم ؛

بیشتر بخوانید :



Copy Right 2013 Artmis.ORG