1403/01/09 23:23


306249
تاریخ انتشار: 1401/05/21 19:54
۵۰ کلینیک زیبایی که بصورت غیرمجاز در امور پزشکی و درمانی از قبیل تزریق ژل، بوتاکس، لیپوساکشن، کاشت مو، لیزر موهای زائد، پی آر پی، کامپوزیت دندان و ... مداخله داشتند، توسط کارشناس پیگیری ویژه اداره نظارت بر درمان شناسایی شده و برای تعطیلی، در دستور کار قرار گرفتند.

به گزارش  پایگاه خبری عصرجهان، دکتر حبیب حی‌بر معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز از پلمب ۵۰ کلینیک زیبایی غیر مجاز در شهر اهواز در سال ۱۴۰۱ خبر داد.
وی در توضیح این خبر گفت: ۵۰ کلینیک زیبایی که بصورت غیرمجاز در امور پزشکی و درمانی از قبیل تزریق ژل، بوتاکس، لیپوساکشن، کاشت مو، لیزر موهای زائد، پی آر پی، کامپوزیت دندان و ... مداخله داشتند، توسط کارشناس پیگیری ویژه اداره نظارت بر درمان شناسایی شده و برای تعطیلی، در دستور کار قرار گرفتند.
حی‌بر ادامه داد: پس از آن در اسرع وقت هماهنگی‌های لازم با دادگاه انقلاب اهواز صورت گرفت و در نهایت با همراهی پلیس اماکن عمومی استان مراکز غیرمجاز پلمب شدند.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز تاکید کرد: شهروندان محترم برای دریافت هر گونه خدمات درمانی، زیبایی و ... الزاما به مراکز مجاز که دارای پروانه طبابت و مجوز قانونی هستند مراجعه کنند و البته این مجوز باید در معرض دید عموم قرار گرفته باشد.
حی‌بر در پایان گفت: همشهریان گرانقدر می‌توانند هر گونه تخلف مربوط به حوزه درمانی یا دخالت غیرمجاز افراد فاقد صلاحیت در امور پزشکی را به سامانه ۱۹۰ گزارش کنند./وبدا




Copy Right 2013 Artmis.ORG