1403/01/09 19:08


306677
تاریخ انتشار: 1401/06/31 21:59
دستیار دراگان اسکوچیچ گفت: تیم ملی فوتبال ایران را در بدترین شرایط تحویل گرفتیم و با اقتدار به جام جهانی رفتیم اما به جای تشکر ما را اخراج کردند.

ماریو تات مربی سابق تیم ملی کشورمان با اشاره به برکنار دراگان اسکوچیچ از تیم ملی فوتبال ایران گفت: برای ما عجیب بود تیم در شرایط سخت تحویل گرفتیم و با اقتدار به جام جهانی صعود کردیم اما به جای تشکر ما را اخراج و کارلوس کی‌روش هدایت این تیم را بر عهده گرفت.   هنوز دلیل این اقدام را نمی‌دانم اما برخی ادعا کردند که در تیم بی انضباطی وجود دارد.

وی این را هم افزود: اگر دودستگی در تیم بود چرا ما از ۱۸ بازی ۱۵ برد کسب کردیم و تنها یک باخت در بازی بی اهمیت برابر کره‌جنوبی داشتیم این باخت بعد از برگزاری جشن صعود به جام جهانی  رقم خورد.

تات در ادامه مصاحبه با شبکه «تی پورتال» کرواسی گفت: ما را برکنار کردند و کی روش جایگزین اسکوچیچ شد حالا پس از آن همه سختی کی‌روش می‌تواند به راحتی کارش را در تیم ملی فوتبال ایران ادامه دهد.   وضعیت عجیب و غریبی داریم و ما به خاطر این تصمیم ناامید هستیم.

مربی سابق تیم ایران این را هم گفت: مربیان به کالای مصرفی تبدیل شدند و این ماهیت فوتبال مدرن است.

تات از نابود شدن آرزویشان با برکناری اسکوچیچ خبر داد و گفت: ما تلاش زیادی کردیم تا ایران به جام جهانی برسد. ما آرزوی حضور در مسابقات جام جهانی را داشتیم و با شایستگی به این تورنمنت صعود کردیم، اما آنها رویای ما را از ما گرفتند.




Copy Right 2013 Artmis.ORG