1403/01/10 12:44


307264
تاریخ انتشار: 1401/08/21 08:40
عروس آینده یک لباس مداد توری سفید پوشیده بود، در حالی که ایوانکا و خواهر شوهر لارا که با اریک ترامپ ازدواج کرده است، لباس های گلدار سفید و آبی به تن داشتند.

 

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان؛ ازدواج دختر ترامپ با یک پسر لبنانی خبری شد. مراسم رسمی عروسی تیفانی ترامپ دختر رئیس جمهور سابق با مایکل بولوس لبنانی الاصل در پالم بیچ فلوریدا در تعطیلات آخر هفته برگزار می‌شود.

ازدواج دختر ترامپ با یک پسر لبنانی خبرساز شد. تیفانی فارغ التحصیل رشته حقوق جورج تاون، با بولوس که در لبنان به دنیا آمده و در نیجریه بزرگ شده، در عمارت معروف پدرش، مارالاگو، ازدواج خواهد کرد.

 

انتظار می رود بیش از ۵۰۰ مهمان در آن شرکت کنند. ترامپ و همسر سابقش مارلا میپلز، مادر تیفانی، بر برنامه‌های عروسی نظارت داشته‌اند.

تیفانی ۲۹ ساله آخر هفته گذشته در فلوریدا به همراه خواهر ناتنی‌اش ایوانکا جشن پاتختی{قبل عروسی} گرفت و تصاویری از آن روز را در شبکه های اجتماعی منتشر کرد.

عروس آینده یک لباس مداد توری سفید پوشیده بود، در حالی که ایوانکا و خواهر شوهر لارا که با اریک ترامپ ازدواج کرده است، لباس های گلدار سفید و آبی به تن داشتند.

بولوس در ژانویه سال گذشته در باغ مشهور رز کاخ سفید، در آخرین هفته زندگی خانواده قبل از ریاست جمهوری جو بایدن، از تیفانی خواستگاری کرد.

حلقه نامزدی توسط جواهرساز آمریکایی لبنانی الاصل سامر حلیمه طراحی شده است که فاش کرد این انگشتر با الماس تراش زمرد ۱۳ قیراطی ساخته شده که در کنار آن دو الماس تراش خورده ذوزنقه قرار گرفته است.

گفته شده جواهرات در دبی خریداری شده و حلیمه و بولوس برای انتخاب الماس به امارات رفتند.

داماد، پسر مسعد بولوس تاجر لبنانی است و اهل روستای کفاراکه در شمال لبنان است.

وی تشکیلات اقتصادی Boulos Enterprises و SCOA Nigeria را اداره می کند و “تجارت در وسایل نقلیه، تجهیزات، خرده فروشی و ساخت و ساز” دارد.

مادر او، سارا بولوس، انجمن هنرهای نمایشی را در نیجریه تأسیس کرده است.

مایکل بولوس در لبنان متولد شد و در لاگوس، بزرگترین شهر این کشور آفریقایی بزرگ شد و تحصیل کرد./کارگزین خبر




Copy Right 2013 Artmis.ORG