1403/01/09 19:57


307297
تاریخ انتشار: 1401/08/23 21:34
مستند سازی املاک و اراضی موقوفات برگزار شد
جلسه مشترک شورای تحول و تعالی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با حضور ریاست سازمان ، مدیران کل و روسای واحدهای ثبتی و اوقاف هر دو مجموعه با هدف مستند سازی املاک و اراضی موقوفات برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از تایماز نیوز، در این جلسه که در راستای تحقق اهداف سند تحول و تعالی قوه قضاییه و قانون جامع حدنگار برگزار گردید ، مقرر شد هر دو سازمان در راستای حفظ و صیانت از موقوفات و تثبیت، صدور و تعویض اسناد مالکیت موقوفات با تشکیل کارگروه فنی، حقوقی اقدامات لازم را بعمل آورند.

در بخشی از این جلسه مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان اردبیل اظهار داشت: امیدواریم با تحقق اهداف سازمانی و تثبیت ، صدور و تعویض اسناد مربوطه گامهای موثری در این راستا برداشته و شاهد تحول در استان باشیم.

در ادامه نادر خداداد مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان اردبیل اظهار داشت: امیدوارم به مدد برنامه های تحولی سازمان ثبت و با هدف اجرای بهینه قانون جامع حدنگار مسیر مستند سازی مالکیتها هموار گردد و با توجه به جایگاه والای سنت حسنه وقف در تعالیم دینی و اهمیت مستند سازی موقوفات این فرایند با جدیت در ادارات ثبت اسناد و املاک پیگیری می گردد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل نیز با بیان اینکه بحث سند دار کردن موقوفات استان  همواره از اولویت‌های اوقاف می‌باشد، اظهار داشت : امیدواریم در سالجاری شاهد تحول خوبی در سند دار کردن موقوفات استان باشیم.

در این جلسه  مشترک ضمن هم اندیشی و طرح مباحث موجود در این زمینه ، راهکارهای تسهیل و تسریع در فرایند صدور اسناد املاک و اراضی وقفی بررسی گردید.

برچسب ها:
تایماز نیوز ؛

بیشتر بخوانید :



Copy Right 2013 Artmis.ORG