1403/01/09 13:28


30780
تاریخ انتشار: 1395/03/13 05:17
حضور دوباره آقای گل در ترکیب پرسپولیس!
اقدامات تیم خیمناستیک برای جذب مهدی طارمی آقای گل لیگ برتر جدی تر از تیم لگانس است و البته برای تعیین وضعیت این بازیکن باید منتظر پایان فصل باشیم!

به گزارش "ورزش سه"، ظاهرا مهدی طارمی حضور در فوتبال اسپانیا را منوط به صعود یکی از این دو تیم به لالیگا دانسته و اگر آنها به لالیگا صعود نکنند احتمال عقد قرارداد مهدی طارمی با یکی از این دو تیم ضعیف است و شاید آنوقت مهاجم بوشهری فوتبال کشورمان تصمیم به عقد قرارداد یک ساله با پرسپولیس بگیرد.
البته تلاش هایی در حال انجام است که منوهای جدید برای مهدی طارمی باز شود اما مدیر برنامه های مهدی می گوید تاچیزی روی کاغذ نیاید و دعوتنامه رسمی ارسال نشود نمی شود روی حرف و حدیث ها قضاوت کرد و تصمیم گرفت.
لیگ یک اسپانیا هنوز پایان نیافته. در این لیگ دو تیم مستقیم به لیگ برتر صعود می کنند و از بین چهار تیم بعدی یک تیم دیگر به لالیگا صعود می کند. صعود خیمناستیک زمینه را برای حضور قطعی مهدی طارمی در این تیم فراهم خواهد کرد. در غیر اینصورت باید ببینیم که پیشنهاد تیم لگانس به چه صورت است و آیا مورد موافقت مهدی طارمی قرار می گیرد یا نه.
شاید برایتان جالب باشد که خیمناستیک روابط بسیار حسنه ای با باشگاه لگانس دارد و این دو باشگاه همکاری های گسترده ای به خصوص در زمینه تبادل بازیکن دارند.


بیشتر بخوانید :



Copy Right 2013 Artmis.ORG