1403/01/31 19:11


307880
تاریخ انتشار: 1401/10/30 19:05
خبرنگار ما که این موضوع را پیگیری می‌کند، به برخی عکس‌ها، پیام‌ها و ویدئوها دراین‌باره دسترسی پیدا کرده است که به‌دلیل جلوگیری از تضییع حقوق این‌ خانواده‌ها، از انتشار آن خودداری می‌کند.

اتفاقات عجیب‌وغریب در فوتبال خراسان رضوی هر روز در حال زدن رکوردی جدید است و این‌بار مسائل اخلاقی دامن‌گیر مدیریت ناکارآمد فوتبال این استان شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، در چند روز گذشته تعدادی از خانواده‌های بازیکنان یک باشگاه فوتبال در مشهد با تجمع مقابل ساختمان هیئت فوتبال خراسان رضوی به‌دنبال پیگیری فاجعه‌ای عجیب بودند؛ تجمعی که البته چندان چاره‌ساز نبود تا این خانواده‌ها پس از شکایت در حراست اداره کل ورزش و جوانان استان به‌دنبال پیگیری از طریق رسانه‌ها باشند.

بر اساس صحبت‌های مطرح‌شده از سوی خانواده‌های این بازیکنان، پس از تغییر رفتار فرزندانشان و پیگیری و بررسی محتوای گوشی تلفن همراه بازیکنان، متوجه می‌شوند مربی این باشگاه آن‌ها را مورد آزار و اذیت قرار داده است. این نونهالان از ترس بازگوشدن این موضوع زیر فشار روحی و روانی قرار دارند.

مادر یکی از این نونهالان می‌گوید: وقتی موضوع را متوجه شدیم، پیگیری زیادی انجام دادیم. چون این باشگاه در لیگ‌های مختلف حضور داشت، اطمینان کردیم و فرزندمان را در این باشگاه ثبت نام کردیم، اما حالا که موضوع را پیگیری کردیم، فهمیده‌ایم که باشگاه حتی مجوز هم نداشته است!

پدر یکی‌دیگر از این بازیکنان نیز می‌گوید: دستگاه‌های نظارتی باید پاسخگوی این موضوع باشند. اگر باشگاه مجوز نداشته، چرا در لیگ حضور داشته و چرا به وضعیت این مربی‌نماها که فرزندان ما در اختیارشان است، رسیدگی نکردند؟ من جواب فرزندم را چطور باید بدهم؟! او به‌دنبال فوتبال بوده، اما حالا اتفاقی افتاده است که از بازگوکردنش شرم داریم.

گفتنی است خبرنگار شهرآرانیوز که این موضوع را پیگیری می‌کند، به برخی عکس‌ها، پیام‌ها و ویدئوها دراین‌باره دسترسی پیدا کرده است که به‌دلیل جلوگیری از تضییع حقوق این‌ خانواده‌ها، از انتشار آن خودداری می‌کند.




Copy Right 2013 Artmis.ORG